Duzina de cuvinte – Crazy Me

Fie dis-de-dimineaţă, fie când se pogoară, în cădere liberă şi în tăcere, negura nopţii, îmi zburdă uneori, prin minte şi prin suflet, cu sau fără zumzet, o senzaţie de zădărnicie cu miros de lacrimă, şi îmi propun să stau strâmb şi să judec drept, care vasăzică cu amor numai pentru raţiune, lăsând în uitare orice fantasmagorie învăluită-n abur violet.

În asemenea momente, îmi pun o întrebare prozaică, o rumeg bine o vreme, apoi descopăr… că n-are răspuns!

Descopăr că mi-am pus-o dintr-un soi de amor violet faţă de pierderea de vreme, nu e decât un zumzet inutil, şi am o senzaţie de uşurare – de parcă tocmai mi-aş fi şters ultima lacrimă – când îi dau undă verde pentru o cădere în uitare, lăsând-o să se acopere de tăcere şi de negură, într-un hău unde n-ajunge nicicând să zburde vreun miros de dimineaţă.

Găsiţi aceleaşi 12 cuvinte zburdând prin textele compuse de psi şi de cei ascunşi în spatele numelor trecute în tabelul ei: Duzina de cuvinte-MahmuranacondeleCarmenPricopgenovevadansscorpiovirusverbalisBlueRiverBalgradul de aziDuzina de cuvinte – Purple loveduzina de cuvinte-revedere, DictaturaJustiţei

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Duzina de cuvinte – Crazy Me

  1. Pingback: Duzina de cuvinte-Jegarel amorezat « Cataratorii

  2. scorpio72 zice:

    Lasa naibii zadarnicia …si intrebarile prozaice! :))
    Sa ai o dimineata fara miros de lacrima …ci cu miros de ghiocei si zambile.

    Apreciază

  3. psi zice:

    de data aceasta, deși am textul lung scris gata, am ales să mă inspir de la tine. dar… nu te ajung. încă învăț… 😀 e bine!

    Apreciază

  4. Pan la urma, fiestecare cu zburdatu lui… :))

    Apreciază

  5. Elly Weiss zice:

    Cred ca aceeasi muza a trecut si pe la mine 🙂
    Aici, chiar de doua ori 😉 Foarte frumos.

    Apreciază

  6. BlueRiver zice:

    si eu am scris doua texte cu aceeasi duzina, doar ca primu a fost usor fortat si renuntasem sa mai postez duzina… apoi mi-a venit miros de micsunele ( taioare, violete… ), dintr-o curte pe langa care am trecut azi si mi-a venit inspiratia 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: duzina de cuvinte – exista un loc… @ Carmen Sima | Blog

  8. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Amor violet, cădere -n tăcere, lacrimă de dimineață « Dictatura justitiei

  9. Se pare că și tu ai fost pe picior de ducă….. După primăvara de afară. Sau de vină e tot munca ta ?

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.