O apariţie şi o avanpremieră

Dacă n-aţi citit romanele precedente din seria Demon, nu vă osteniţi să citiţi fragmentul inserat în acest articol; n-o să înţelegeţi nimic.

* * *         * * *         * * *

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele, reblog, Traduceri și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la O apariţie şi o avanpremieră

  1. Firul alb e sănătate iar cel roșu prosperitate, amândouă împreună formează o cunună de succese și voie bună. Lumină-n viaţă şi mult spor vă dăruiește Mărţişor! La mulți ani!🤗🌞💐💖☕

    Apreciat de 1 persoană

  2. CARMEN zice:

    Felicitari, Vero draga! Uite cu ce „martisor” frumos începi primavara! Ma bucur mult pentru succesele tale!

    Sa ai o primavara minunata!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana zice:

    Ce-mi plac astfel de prezentari! Ca am inceput sa am retineri in ultimul timp cu ce mai vad scris, prelucrat, preluat, etc.
    Vad si eu ceva clar, palpabil, frumos si util.
    Si ce multe pagini are. Ai muncit serios la asa ceva.

    Felicitari, draga Vero. Chiar e un start bun in primavara.
    ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.