Părinţii mei

Câteva cuvinte despre părinţii mei (poza se vede mai clar aici):

verojurnal

Sinaia, probabil 1955

Se numeau Mihail şi Victoria şi îşi sărbătoreau zilele onomastice, amândouă odată, la sfârşitul primei decade a lunii noiembrie.

Moartea i-a despărţit în 1991 şi tot ea i-a reunit în 1994.

Vezi articol original

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, despre lume şi viaţă :P, despre mine, reblog și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Părinţii mei

  1. Cita spune:

    Si pe tata il chema Mihail!🙂
    Imi era o frica de el de parca m-ar fi stalcit in bataie! Si nu m-a atins niciodata! Era insa inflexibil!
    L-am infruntat pentru ca eu nu stiu sa ascund si cand stiu ca am dreptate, doresc sa ii fac si pe ceilalti sa inteleaga, scutindu-i asfel de amaraciune!… A murit la 46 de ani, fara sa fi apucat sa ne reconciliem!
    Credem mereu ca avem vreme, dar vremea ne depaseste de cele mai multe ori!
    Cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Şi tata avea oarece principii inflexibile, dar cred că înţelegea că există întotdeauna excepţii.🙂
      Nu mi-a fost frică de el niciodată. Dar am apărut când se apropia de vârsta unui bunic, avea 44 de ani când m-am născut.
      Frică îmi era, oarecum, de dispreţul rece al mamei. Începând din clasa a 3-a, când am luat un 7 la fizică şi ea n-a spus decât „Vai, Veronica!”, iar eu am fost disperată fiindcă prin jur nu era nicio bortă, ca să intru în pământ.
      Mai târziu am luat şi 3, dar am avut grijă să nu afle, nici ea, nici altcineva din familie.🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

