Halloween, capra vecinului, lordul & loarda nopţii, dovleci şi altele, apropo de şoc şi groază

Io cu asta, de mai jos, mi-s foarte de acord.

clic pe imagine ca să aflaţi unde am găsit-o

Numai că…

… uneori îmi place să ţin cu ursul şi să văd cum e când umbli cu capra vecinului.😛😀

Aşadar şi prin urmare (vorba cântecului, care nici nu ştiu dacă-i cântec😛 ), văzând eu poza asta:

clic pe imagine ca să aflaţi unde am găsit-o

… mi-am adus aminte că, pe lângă jucărioara cu lordul nopţii

clic pe imagine ca să cititi tot

… am scris, aş putea zice, pe aceeaşi temă (cu tabel aici) şi o poezioară, despre o loardă a nopţii, că lady nu prea-mi vine să-i zic.

hoasca

clic pe imagine ca să citiţi tot

În plus, apropo de bunicuţe şi Halloween, am şi o poveste cu dovleci (de-ai locului):

clic pe imagine ca să citiţi tot

Şi, în final, prin asociaţie de idei, menţionez că am descoperit, la capitolul „şoc şi groază – nu numai de Halloween”, că Iuliu Backsy nu e nicidecum un caz singular, năravurile dumisale se poartă şi la case pe care le crezusem mai mari, unde mojiciile individului prins cu haiku-n sac au şi fani/aplaudaci:

clic pe imagine ca să citiţi tot

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, despre mine, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Halloween, capra vecinului, lordul & loarda nopţii, dovleci şi altele, apropo de şoc şi groază

  1. Drugwash spune:

    Mnoh, decît să mă trimiţi pe faţă-n-buci mai bine mă trimiţi în mama.😄
    Pe mine mă lasă rece toată panarama asta cu helouinu’ şi în general toate „sărbătorile” împrumutate din raţiuni mai mult sau mai puţin comerciale, aşa că…😉

    Apreciat de 2 persoane

  2. Suzana spune:

    M-ai ametit total! Da e bine! Ca voi adormi repede!😀
    Nici mie nu imi plac sarbatorile imprumutate. Cand vad scheletele pe tarabe simt asa, o nedumerire existentiala, ca sa vorbesc frumos…😉 Nu stiu unde este defectiunea, de a prins asa ceva! Dar mi se pare majora…

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Îmi place să cam amestec lucrurile şi probabil că dau ameţeli uneori.😆

      Dar bine zici, e o defecţiune majoră.😦
      Dăm uitării tradiţiile şi obiceiurile noastre şi le luăm în braţe pe ale altora. Ce fel de popor suntem?

      Apreciază

  3. Cita spune:

    Te-ai promovat tu dar eu tot in ceata sunt: cand ai timp, frate, de toate astea?
    Esti marrrre, Vero! Te adoooor!:)

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

