Acelaşi calapod… şi altele

Am trecut prin gară (prin gara asta, unde se urcă în trenuri cuvinte), mi-am adus aminte de „golul de la ora opt” şi m-am gândit că, da, e adevărat, suntem croiţi cu toţii, cumva, după acelaşi calapod – cu variaţiuni, că, de pildă, mie timpul golit nu mi-a trimis inima în galop.

M-am mai gândit şi că el, golul, adică nu el, ci ele, toate golurile de care ne umplem treptat, ar trebui poate astupate prin ceva spectaculos, ca arderea unei rugăciuni scrise pe o imaginară cale a regilor

Mda, poveştile oferă uneori şi soluţii, mai mult sau mai puţin aplicabile, iar rimele pot purta orice soi de rugă, către cine vrei şi către cine nu vrei. Oricum, uitarea nu se lasă înduplecată, refuză să te spele de atingerea durerii; atâta vreme cât nu-ţi ia tot creierul la spălat, cufundându-l în delir, te lasă cu un soi de cicatrice peste un gol. Cu un soi de boală cronică, cu care te obişnuieşti să trăieşti şi la care te gândeşti din ce în ce mai puţin, şi gândul doare din ce în ce mai puţin. (Am mai spus asta undeva.) În haosul guvernat de hazard, timpul pune plasturi.


Presupun că, dacă n-aţi dat clic măcar pe primele linkuri, n-aţi priceput nimic. Ghinion, sau ce nu-şi face omu’ cu mâna mouse-ul lui dezinteres se cheamă. Şi, dacă tot nu vă interesează, nu-i bai că n-aţi priceput.😛

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, despre lume şi viaţă :P, despre mine, mătuşa Pia și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Acelaşi calapod… şi altele

  1. Spunsieu spune:

    Uite ca am dat click pe toate, mi-a placut poezia din ’76, de fapt mi-a placut tot ce-am citit. Daca e un puzzle nu pot sa-l descifrez, uneori mintea mea nu merge chiar…brici.

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero spune:

      Nu, nu e puzzle, decât în sensul că e musai să îmbini ce-am scris aici cu primele 2 articole linkuite ca să fie clar despre ce vorbesc. Celelalte chestii spre care conduc linkurile sunt lămuriri suplimentare.
      Şi mă bucur că ţi-a plăcut tot ce-ai citit.🙂

      Apreciază

  2. elly weiss spune:

    Adevarat, timpul pune plasturi peste toate golurile/durerile din zilele vietilor noastre. Uneori o face la intamplare, alteori parca o mai nimereste. Fascinant text, mi-a placut modul ingenios in care l-ai „zidit”.🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. Zina spune:

    Ne-ai dus cum se duce vulpea la vizuină! :)))))))))))))))))

    Apreciat de 2 persoane

Lasă un răspuns

