Colonie americană…

Sunt în America în fiecare zi, fiindcă romanele şi povestirile pe care le traduc sunt scrise, în covârşitoarea lor majoritate, de americani.

În plus, tot americanii au creat, tot în covârşitoarea lor majoritate, cărţile pe care le citesc, filmele la care mă uit, cântecele pe care le ascult…

America mi-a invadat viaţa, deşi nu am văzut-o niciodată altfel decât pe micul sau pe marele ecran…

Cu alte cuvinte, eu una sunt un fel de colonie americană, nu-i aşa? :mrgreen:

Despre America au mai scris: psipsina, scorpio72, papagigli

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, lumea cărţilor, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Colonie americană…

  1. scorpio72 zice:

    :)) eu in locul tau ceream direct cetatenia…

    Apreciază

  2. Pingback: Provocare -America…in imagini. « Cataratorii

  3. psipsina zice:

    nici eu nu am văzut vreodată america, altfel decât în filme şi documentare. 😉
    mi-a plăcut abordarea ta, e chiar faină!

    Apreciază

  4. Pingback: america « psipsina

  5. Pingback: despre iubirile fericite « Rokssana's Blog

  6. Gabriela zice:

    🙂 ai mare dreptate. Esti o colonie americana aproape de rusi. Traiesti la limita de imperii. 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: Misiune imposibilă: misiune îndeplinită! « Gabriela Elena

  8. Nu-mi plac hamburgerii.. :))

    Apreciază

  9. Pingback: Genul meu de cumpărături « Teo Negură

  10. Pingback: america « psi-words

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.