Liliacul şi imprimanta (al nouăsprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Ah, ţi-ai găsit! Nici vorbă să se transforme coana mare-n unicorn! Şi ce frumos ar fi putut fi! Ar fi putut s-alerge într-un manej!
Nu, vezi tu, Prâsleo, zombioaica nu ştie că e penurie de inorogi! Ea crede că e penurie de cocioabe, fiindcă, uite, în locul ei a apărut o coşmelie! Şi, hop! din coşmelie cine iese? Ce iese? Un liliac! Cu o castană-n bot, cu un colac în gheare!
Prinde colacul, Prâsleo, nu vezi că l-a scăpat! Nu vezi că e-n picaj? Întinde mâna şi înşfacă-l, mototolule!  Vreau să-l mănânc, că poate în colac e soacră-mea, şi scap de ea! Prinde şi sticla aia de pluteşte în siaj, adică în urma liliacului – pricepi? Că trebuie să beau şi o licoare, ca să nu-mi rămână-n gât colacul, deh! Fiindcă, dacă-i de vârsta soacră-mii, se cheamă că-i uscat!
… Ce face? Tu nu te-atingi de lucruri de-astea diavoleşti?
Deh, poate ai dreptate, că uite, licoarea se varsă sigură peste colac, sticla cade în gaura colacului şi se ciobeşte, cade şi castana şi – ei, hai că asta-i prea de tot! Castana dărâmă coşmelia! Şi liliacul plonjează între dărâmături!
Şi totul se amestecă, se-adună într-un vârtej… şi se preschimbă iar…
Doamne apără şi păzeşte, Prâsleo, vezi şi tu ce văd eu? În loc de toate care-au fost avem acum o… imprimantă?

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: castana, colac, hop, vartej, imprimanta, penurie, liliac, cosmelie, picaj, siaj, licoare, manej
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte:  psipsina, Grişka, papagigli, virusverbalis, BlueRiver, scorpio72

About Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Liliacul şi imprimanta (al nouăsprezecelea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Pingback: Apăraţi-mă de câini!!! « Link-Ping

  2. virusverbalis spune:

    Pe zombioaica asta o linistesc io..Ii prepar o matraguna la pahar..Cu gheata ,sirop si umbreluta..Scapi si tu da ea… :))

    Apreciază

  3. psipsina spune:

    😆 doamne, vero, câtă imaginaţie ai! ar trebui să culegi elucubraţiile astea şi să le publici. îs din ce în ce mai faine şi abia aştept sâmbăta să văd ce mai inventezi.

    Apreciază

  4. Pingback: duzina de cuvinte- veveriţa « psipsina

  5. BlueRiver spune:

    Ti-am mai zis ca ma oftic? Mi-ar placea sa am imaginatie, ca si tine, si sa scriu carti cu povesti, pentru copii🙂

    Apreciază

  6. papagigli spune:

    Iar eu ma oftic pe mine ca prostu`si fara motiv. Asta m-o face ofticos? Ca daca-i da, poate-mi iau un concediu medical prelungit, ca prea am dat in mintea zombionilor😆

    Apreciază

  7. Pingback: Către vis prin realitate. Despre blogul primei doamne « Teo Negură

  8. Pingback: duzina de cuvinte- veveriţa | psi-words

Lasă un răspuns

