Pledoarie pentru un vot

Vă place să navigaţi pe oceanul literelor?

Consideraţi lectura o hrană a sufletului? Vă sunt dragi cărţile?

Dacă e aşa, ajutaţi-i şi pe alţii să le-ndrăgească. Ajutaţi-i s-ajungă la ele. Sau, mai corect spus, ajutaţi cărţile s-ajungă la ei!

Semn Spre Carte e un proiect pe care am mai încercat să-l fac cunoscut, un proiect care ajută cărţile să călătorească de la cei dispuşi să le doneze către copii dornici să le citească, dar care nu şi le pot cumpăra.

Şi Semn Spre Carte a  ajuns acum în Ţara lui Andrei, un loc unde se strâng proiectele unor oameni care încearcă „să schimbe lumea în bine” şi unde alţi oameni care au aceleaşi vis le votează. Iar proiectele care adună cele mai multe voturi sunt finanţate.

Votaţi, aşadar, aici (pînă pe 15 mai 2014 inclusiv), proiectul Semn Spre Carte! Cu nu mai mult de cinci minute din timpul dumneavoastră liber (necesare pentru crearea unui cont) puteţi ajuta copii aflaţi departe de cornul abundenţei materiale să strângă în mâini cărţile la care visează!


Am împrumutat corabia din fotografiile stocate în cronologia FB a domnului Valentin Nicolau.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, din tot sufletul, Help me! Please!, lumea cărţilor și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Pledoarie pentru un vot

  1. Sonia zice:

    Mii de mulţumiri. Pentru acum şi pentru fiecare dată. 🙂

    Apreciază

  2. psi zice:

    sărumâna! :* tu şi motănimea sa, ca mereu, aproape.

    Apreciază

  3. Roxana B. zice:

    Uf, am incercat sa creez un cont si am trecut nr vechi de telefon, pe care il retin mai repede decat pe cel nou. Si trebuie sa astept pt a corecta :(((. In orice, caz, am sa votez, f draguta initiativa 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.