Lumi suprapuse

– pentru jocul cu reflexii de pe blogul lui Carmen

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Lumi suprapuse

  1. Foarte frumos joc de ape albastre.

    Apreciat de 2 persoane

  2. CARMEN zice:

    ce fotografii superbe! Arta!

    Imi plac enorm reflexiile pe care le ai surprins! Atat imaginile cat si nuantele… Fascinante!

    Felicitari, Vero draga!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana zice:

    Arata ca niste planuri paralele. Foarte interesante efectele.
    Poate reusesc si eu ceva maine. Ca azi sunt cam daramata si am de facut un iepure…

    Imi place cum evolueaza norii atat de jos, aparent, evident.

    O sarbatoare a Floriilor plina de bucurie, draga Vero!❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.