Perlele mele – 4

Perlele mele au ajuns la episodul 4,  un episod mai lung – a trecut ceva vreme de când nu le-am mai adăugat în colecţia de pe blog.

Aşadar:

  • pistil în loc de pistol
  • preşuri în loc de preţuri
  • la foc în loc de la loc
  • băşini în loc de băşici
  • lipit de sens în loc de lipsit de sens
  • junci în loc de jonci
  • o persană în loc de o persoană
  • apuneţi în loc de spuneţi
  • rachetă în loc de jachetă
  • detector de matale în loc de detector de metale
  • îl loveşte de două ore în loc de îl loveşte de două ori
  • sergent în loc de segment
  • consideraţii mortale în loc de consideraţii morale

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, perlele mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Perlele mele – 4

  1. Iulia Mihai zice:

    majoritatea sunt datorita, sau, ma rog… din cauza diacriticilor :).
    aia cu basini e tare!
    la multi ani, vero. griska te-a dat de gol 😀

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc mult!

      Astea sunt „perlele” pe care le văd, uneori imediat ce le tastez, alteori când recitesc traducerea. Nu ştiu dacă n-or mai scăpa şi unele pe care le „culeg” redactorii cărţilor 🙂

      Apreciază

  2. Diana Alzner zice:

    Vero, la mulţi ani şi multe traduceri! 🙂 Cred că perlele tale au colorat textul… i-au dat savoare 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Inocentul – II « Ioan Usca

  4. doru zice:

    La multi ani si la cit mai multe carti traduse(sf)!

    Apreciază

  5. Lady Io zice:

    La multi anim, Vero! Si sa-ti traiasca Griskuletul! Cred ca l-ai primit intr-un fel cadou de ziua ta 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      Mulţumesc, Lady Io!
      Da, întotdeauna m-am gândit că pe Grişkuleţ l-am primit cadou de ziua mea 🙂 N-am putut să-l iau chiar pe 14, aşa că l-am lăsat, cu mare părere de rău, încă o noapte în magazia cu scânduri… Dar a doua zi am reuşit – era tare sperios. Şi mârâia şi stupea când întindeai mâna spre el, dar odată ce ajungea în braţe începea să toarcă 😀 Cam aşa s-a purtat în primele 3 zile – şi a dormit 2 nopţi ascuns după canapea. Însă în a treia s-a instalat lângă mine, pe pernă! 🙂

      Apreciază

  6. voicunike zice:

    LA MULTI ANI TUSHICA! Vezi pe fansf special pentru matale!

    Apreciază

  7. Stefana zice:

    La multi ani plini de sanatate si noroc!
    Iar la capitolul perle, ultima pe care mi-o aduc aminte de la mine (dar n-a intrat in ziar, slava Domnului) a fost „soferul avea o alcoolemie de 2,5 la muie”.

    Apreciază

  8. bebe zice:

    La multi ani! Si fericire! Si noroc! Si toate numai bune!
    Si preferata mea e aceea cu „il loveste de doua ore”{ ce poti sa astepti de la un fan Serge Brusollo}! 😀

    Apreciază

  9. Pingback: Petrecere pisicească « Mustăţi lungi, gheare lungi

  10. Oana zice:

    Sper sa-mi fie cu iertare, dar cu intarziere de o zi vin si eu cu un La Multi Ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.