Noutăţi despre BookFest 2010

NEMIRA

Îmi pare bine că la târg o să fie prezentă şi antologia asta, din care am tradus trei povestiri:

  • Băieţii Buni Sunt ai Altcuiva (The Good Ones are Already Taken), de Ben Fountain
  • Frumoasa Fiică a lui Pol Pot (Pol Pot’s Beautiful Daughter), de Geoff Ryman
  • Hăţişul (Lionflower Hedge), de Ira Sher

Să-mi spună cineva dacă titlurile în româneşte s-au schimbat între timp! 🙂

Iar eu am uitat să spun cât de mult îmi place coperta! 😀

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Noutăţi despre BookFest 2010

  1. Pingback: Lume, lume! – 2 « Link-Ping

  2. A fost introdusă şi cărticica mea de poezii pe lista apariţiilor cu care participă la târg editura Ars Docendi. Mă laud şi eu, nu te supăra. 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.