Noutăţi de la Nemira

NEMIRA

Bucuraţi-vă, nepoţilor! Apare Heorotu’! În două volume.

Îmi plac copertele, îmi place ideea de le îmbina astfel pe amândouă! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Noutăţi de la Nemira

  1. Pingback: Ce se mai vântură pe net – 1 « Link-Ping

  2. voicunike zice:

    Sa ne traiesti Tushica! Cei doi nepoti sunt mai mult decit incintati! 🙂 We are very very happy! 😀

    Apreciază

  3. Vero zice:

    Asta mă bucură, fiindcă ocupaţia de bază a mătuşilor este istorisirea/tălmăcirea poveştilor – pentru nepoţi! Nu? 😀

    Apreciază

  4. Pingback: Câte ceva despre cărţile citite… « Link-Ping

  5. voicunike zice:

    Tushica sa stii ca am facut printre primi precomanda la Dragoni,de abia astept sa o citesc!
    Off topic-mai este o luna pina la tirg,de data asta ne onorezi cu prezenta? De vreo trei sau patru ani nu mai iti vazuram ochii! 😀

    Apreciază

  6. Pingback: Poze emailate – 8 « Link-Ping

  7. Pingback: Politică şi corupţie « Idei Înghesuite

  8. voicunike zice:

    Of! Nu! Nu se poate! Macar o zi acolo chiar nu se poate?

    Apreciază

  9. voicunike zice:

    Sunt ca un copil care priveste cu jind vitrina cu dulciuri cind vad ce bunataturi ne pregateste Tushica! 🙂 Nu vreau sa fiu cicalitor dar pe cind ne vom bucura de Snow Crash si Little Brother?
    Imi pare teribil de rau ca nu poti veni la tirg Tushica dar vreau sa-ti smulg promisiunea ca vei fi prezenta macar o zi la Gaudeamus, se poate?

    Apreciază

    • Vero zice:

      Dragă nepoate, îţi vând un pont: dacă te uiţi în pagina asta, care se cheamă Traduceri Nepublicate, afli la ce traduceri lucrez şi care sunt termenele de predare. Am grijă s-o actualizez mereu – chiar şi atunci când reuşesc să obţin o prelungire a termenelor cu pricina! 😛
      Cât despre Gaudeamus, nu e mai bine să nu promit şi să vin, decât să promit şi să nu vin? 😀

      Apreciază

  10. Pingback: Obscenităţi triviale « Ioan Usca

  11. Pingback: 19 Mai « Ioan Usca

  12. Pingback: Mirela Pete. Blog » Blog Archive » Sophia Grojsman. Parfumieri de top (parf. 31)

  13. voicunike zice:

    Bine ca am de citit in vara! 😉 Multam fain Tushica! You are the best!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.