Explicaţie

Presupunând că pe Internet bântuie oarece persoane curioase să afle cum am ajuns să îngroş rândurile traducătorilor, dau sfară-n ţară că… există o explicaţie! 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Explicaţie

  1. tare-mi place rubrica aia a blogului nemiros 🙂

    Apreciază

  2. Vlad Puescu zice:

    😀
    Me happy again.

    Apreciază

  3. Vienela zice:

    Stiam deja povestea, dar tot am recitit-o cu placere. Cat de usor se poate schimba uneori soarta omului! E aproape sf intamplarea… :))

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Oricum, s-a întâmplat pe neaşteptate.
      Şi s-a dovedit că răsplata eforturilor depuse vine până la urmă. Cu alte cuvinte, pentru traducerea din Almanahul Anticipaţia n-am primit niciun ban (m-am ales doar cu una bucată exemplar din almanah), dar, peste ani, mi-a deschis nişte porţi. 🙂

      Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.