Mostră de delir

Cică azi e ziua poeziei*, aşa că mi s-a năzărit să vă [re]ofer o mostră de delir** veronicesc versificat.

clic pe poezie pentru mărire


* Mă rog, văd că-n fiecare zi e câte-o zi din asta – oare o fi şi a prostiei (internaţionale, fireşte)?

** Am început să scriu de nebună şi am fost surprinsă & încântată fiindcă delirul mi-a ieşit… relativ coerent. 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Mostră de delir

  1. Florin Pitea zice:

    Felicitări. Glossa e o provocare poetică la care ai răspuns foarte elegant.

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana Miu zice:

    Pot spune ca mi-a placut! Nu stiu cat de des creezi versuri, dar poate ca merita si acest drum… 🙂
    Un weekend frumos si drag tie! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. A republicat asta pe BIBLIOTECA PROBOTA și a comentat:
    Veronicisme

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Galantoana de mine | VERONICISME

  5. Pingback: Cu repetir, carevasăzică | VERONICISME

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.