Eşec

Am încercat de multe ori să traduc cu muzică de operă în fundal.  Nu ţine, sunt mereu tentată să casc şi ochii la spectacol! 😦

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, traducatori și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Eşec

  1. A thorn in your side zice:

    Ai încercat cu dopuri de urechi? 🙄

    Apreciat de 1 persoană

  2. alma nahe zice:

    Am citit doar până la „casc”. Acolo m-am oprit! 🙂

    Apreciază

    • Vero zice:

      😆
      Nu casc. Sunt în stare să mă uit ore în şir. 🙂 Mi-aduc aminte de copilărie. Ai mei mă duceau des la spectacole de operă şi balet. Mi-am dorit multă vreme să mă fac balerină „când o să fiu mare”. Pe urmă nu mi-am mai dorit să mă fac nimic. M-am făcut ce s-a nimerit. 😀

      Apreciază

  3. Zina zice:

    Dacă îți place să asculți muzică clasică în timp ce lucrezi, poți să cauți pe net site-ul http://tunein.com/radio/Calm-Radio–Mozart-s192202/
    E un post online de radio canadian care transmite gratis și non-stop muzică de Mozart. Eu îl ascult în timp ce lucrez la pc. Singurele vorbe care se aud din când în când sunt ale uneia care laudă postul și te invită să te abonezi la mai multe muzici.

    Zi frumoasă!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.