12 ani…

Azi s-au împlinit 12 ani de când mă ţin de traduceri – şi 9 de când m-am lăsat de serviciu şi mă ţin numai de traduceri.
Nu sunt traducătoarea alfa din parcare (nici pe poziţia „omega” nu mă aflu), dar de lucru se găseşte. 🙂
Însă, dacă acum 12 ani şi o lună mi-ar fi spus cineva c-o să pot trăi doar din ce traduc, i-aş fi râs în nas şi l-aş fi sfătuit să se trateze.

VERONICISME

Au trecut 9 (nouă) ani de când traduc şi iar traduc, aproape zi de zi, plecând peste tot cu laptopul după mine… şi nici nu ştiu cândau trecut…

Şi aproape că uitasem de aniversarea asta. Îi mulţumesc lui Florin Pîtea, pentru că like-ul lui mi-a adus aminte 🙂

Vezi articol original

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, reblog, Traduceri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la 12 ani…

  1. Zina zice:

    Cei mulți înainte, dragă Vero! ☺

    Apreciat de 1 persoană

  2. corina zice:

    Mno, eu nu ma vad in stare… 😦 Multi ani inainte cu succes!

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana Miu zice:

    Muuuuulti ani inainte, cu ceea ce iti place cu adevarat si faci din suflet.
    Sa fii sanatoasa si sa te bucuri de imaginatia-ti 😀 . Mult spor si zambet!
    Cu drag!

    Apreciat de 1 persoană

  4. Să traduci până la 100 de ani, Vero!
    Te invidiez că muncești de-acasă, că faci ce-ți place, că ai un motan care nu se comportă ca un câine – nu scurmă în gunoi după oase de pui, să ți le vâre sub pernă!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Pingback: Să trăiesc o veșnicie printre cărți | Iubesc Viaţa

Lasă un răspuns

