Îngrădiri sociale

Lipsa de timp şi de inspiraţie mă împiedică să atac subiectul propus pentru azi de o persoană care se holbează la mine din toate oglinzile. Însă cu gândul la relativitatea îngrădirilor sociale am aşternut acum vreo douăzeci de ani pe hârtie (ţăcănind zgomotos la maşina de scris) o poveste („Kill”). Dacă aveţi chef şi timp să [re]citiţi cele opt pagini (standard) şi jumătate pe care se întinde, o găsiţi aici sau aici.

Acestea fiind zise, vă invit să vă delectaţi cu variaţiunile pe aceeaşi temă (îngrădiri sociale adică) scrise de psi şi de iubitorii de psi-luneli  pe care-i veţi descoperi în tabelul ei, vă urez lectură plăcută şi ţin să specific că atunci când trece mai mult de o săptămână şi eu nu mâzgălesc nimic pe bloguri înseamnă că am fost în stare să intru într-o pauză de lucru :mrgreen: Şi că urmează, evident, să revin – mai curând sau mai târziu.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în amintiri, elucubraţii, lumea cărţilor și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Îngrădiri sociale

  1. Pingback: Psiluneli-Îngradiri sociale | Cățărătorii

  2. Dana Lalici zice:

    Vero, eu nu stiam nimic despre tine…Povestea aceea este extraordinara!! Esti atat de talentata, nici nu am cuvinte! Sunt uimita, m-ai lasat….cu gura cascata. Ok, de traduceri stiam, dar scriitura ta e fascinanta! Trebuie sa mai vin, trebuie sa te mai citesc!

    Apreciază

  3. Pingback: Ingradiri sociale – Psiluneli | Fata din vis

  4. cita zice:

    Superba povestea! Esti absolut minunata! Incantata sa citesc! Multumesc! Nu stiu cum de mi-a scapat pana acum.
    Seara frumoasa

    Apreciază

  5. Zina zice:

    O poveste despre viitor cu multe talcuri pentru cei din ziua de azi. Felicitari, Vero ! Daca traiai pe alte meleaguri n-ar fi trebuit sa traduci, in defavoarea creatiei… Esti o scriitoare SF innascuta.

    Apreciază

  6. Servus 🙂
    Am citit povestea acolo unde îi şade cel mai bine: în volum 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: UN MOTAN FILOSOF – 7. Trădătorul | Zinnaida

Lasă un răspuns

