Stimulent

Ei, s-ar părea că există ceva care să mă stimuleze să scriu un roman – ştiut fiind (de către mine!) că aproape tot ce-am reuşit să scriu până la capăt a fost pentru câte un concurs 😛

Termenul e drăguţ – destul de îndepărtat…  Beleaua e că tema asta, cu istoria alternativă, nu prea e pe placul meu. Presupun că-n gaşca romănească de sefişti cu pretenţii şi/sau renume  există cineva obsedat de acest subiect – mi-aduc aminte, printre altele, de antologia aia, zisă Alte Românii, pentru care am scris la comandă o povestire care nu prea mi-a ieşit – de-aia nici n-a fost luată în seamă până la urmă 😛

Dar, cine ştie, poate mi-o ieşi ceva… sau altceva, care să se poată numi totuşi roman, deh :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii, lumea cărţilor, surprize plăcute și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Stimulent

  1. Pingback: À la recherche du temps perdu… « Noaptebunacopii's Blog

  2. Ai o invitaţie pe blogul meu. 🙂 Am trimis eu „buzduganul” (a se citi „pingul”), dar… s-a rătăcit pe undeva, se pare. 😦

    Apreciază

  3. Am trecut să te salut! Sper că eşti într-o dispoziţie mai bună acum, decât… ştii tu. 😉

    Apreciază

  4. Scuze ca scriu aici…interesat/a de un schimb de link ?
    Merci fain 🙂
    http://melculatomic.wordpress.com

    Apreciază

  5. Vero zice:

    Ce-mi plac mie comentariile astea, toate pe lângă subiect! 😛

    Apreciază

  6. Diana Alzner zice:

    Am terminat de citit povestirea de aici şi pe cea de pe Link Ping. Izvorul tău de idei nu seacă niciodată?:)
    Un roman despre o istorie alternativă sună interesant, dar s-a scris mult pe tema asta, sunt de acord.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.