Bărbatul puternic

A apărut prima carte pe care am tradus-o pentru editura Curtea Veche: „Cum să fii bărbatul puternic pe care şi-l doreşte o femeie”.

Autorul, Elliot Katz, are părerile lui. Interesante, nu zic ba. Dar omite (cu bună ştiinţă sau din neştiinţă?), cel puţin două amănunte:
– 1 – Da, e adevărat, orice femeie îşi doreşte un bărbat puternic – pentru că n-ai nici o satisfacţie atunci când conduci, din umbră, un mototol 😀 A îmblânzi un căţeluş nu e totuna cu a îmblânzi un leu…
– 2 – E adevărat şi că femeile îşi doresc bărbaţi care să ia decizii şi să-şi asume răspunderea acestora. Cu o precizare: bărbatul trebuie să aibă impresia că a luat, din proprie iniţiativă, hotărârea pe care o doreşte femeia şi să fie cel care plăteşte oalele sparte în cazul unui eşec 😀

Mi-am exprimat punctul de vedere şi în faţa „soţului personal” – care a râs mânzeşte şi a afirmat că numitul Elliot Katz are cel puţin un merit incontestabil: acela de a ne fi dat ocazia să purtăm o asemenea discuţie! 🙂

Poate că o să încerc, cândva, să scriu o carte despre „viaţa în doi”… Poate…

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bărbatul puternic

  1. mircea zice:

    Ce-mi plac mie cărţile astea cu reţete ale succesului (în familie, în afaceri, în societate…)!

    Despre viaţa în doi, cu mâna pe inimă spun că una dintre cele mai duioase poveşti pe care le-am citit a fost „Povestea lui Lisey”. Nu mă feresc să recunosc că, traducând-o, de câteva ori mi s-au umezit ochii. 😦

    Apreciază

  2. Vero zice:

    „Povestea lui Lisey” e în teancul de cărţi care aşteaptă să le citesc… 😦 Sper să-mi fac timp cât mai curând…

    Apreciază

  3. paulcemk zice:

    Apropo de viata in familie, am citit de curand o carte de Tony Parsons – barbat si sotie. E o poveste de dragoste, care ilustreaza familia noului mileniu destramata si reunita de divorturi si tragedii care pe unii ii separa, cand pe altii ii aduc mai aproape si care incearca sa dea un raspuns la cateva intrebari esentiale: de ce ne indragostim, de ce uitam, de ce divortam s.a. O recomand. 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

