Bookfest 2012 – video

1. Înainte de lansarea „Florii de loldilal”

– la standul editurii Millennium Press

-la standul editurii Nemira

2. Lansarea propriu-zisă

– filmată de Tiberiu

– acelaşi lucru, dar filmat de jumătarea mea conjugală, se poate vedea pe facebook, aici (YouTube n-a vrut să accepte filmuleţul dintr-o singură bucată, iar mie mi-a fost lene să-l divizez).

3. După lansare

– la standul editurii

– la mici & bere

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în amintiri, Ana Veronica Mircea, de-ale mele, lumea cărţilor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Bookfest 2012 – video

  1. Servus, Vero şi mulţumesc iar, pentru citare. 🙂
    Eu am peste 200 de clipuri pe youtube şi le fragmentez pe toate dintr-un singur motiv: NIMENI nu are răbdare să urmărească clipuri lungi. Youtube primeşte filmuleţe pînă la 15 minute.
    O zi minunată! 🙂

    Apreciază

  2. Felicitări şi la mai mare!

    Apreciază

  3. Pingback: Când pe sub tei, parfum de iunie crește. Poveste parfumată « Mirela Pete. Blog

  4. Pingback: Happy Weekend! – Ediția a 12-a « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: Picky și Odin, felina și felinul! ;) Life in pictures « Mirela Pete. Blog

  6. Pingback: Vitralii din memoria copacilor mei (I) « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: ”Pikinii” noștri la miercurea în imagini « Mirela Pete. Blog

  8. Assassin zice:

    Aproape uitasem ca am fost filmat 😀

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.