Nemernicul de Cloaţă (al treilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Bravos! Care va să zică a trecut o zi şi noi tot nu putem intra intra-n bucătăria aia! Nu putem şi pace! Propria noastră bucătărie nu ne mai e accesibilă! Fiindcă soacră-mea nu se dă dusă de pe scaunul ăla, iar toată gaşca de zombi s-a dus, evident, să i se alăture – şi s-au baricadat înăuntru, încă de aseară! Şi voi, nepurceilor, vă credeţi probabil mari seniori, că nu catadixiţi să vă mişcaţi fundurile, să ieşiţi în curte, să luaţi câte-o cărămidă şi s-o aruncaţi în fereastră! Eu mă tot strofoc degeaba de unul singur, că ăia mă mută din loc când exact când azvârl, şi nu mai nimeresc în geam, nimeresc în perete! Da dac-aţi veni şi voi, n-ar fi în stare să ne clintească pe toţi, înţelegeţi? Fiindcă şmecheria asta o face numa unu dintre ei, Neagu Cloaţă, colegul meu de bancă din şcoala primară, ăla de-a murit acu opt ani, de tuberculoză. Că şi când trăia se ţinea de chestii d-astea, mă sălta şi-atunci din loc! Mai ales când dansam cu câte-o fată, de cădeam grămadă peste ea şi mă făceam de râsu’ lumii. Ca să nu mai zic c-odată mi-am rupt şi-o mână! Da a mai urâtă figură mi-a făcut-o la o şedinţă de partid – Partidul fără Prejudecăţi, în care ne înscriseserăm amândoi, cu trei zile înainte. Ăia tocmai citeau statutul şi io adormisem… Şi sforăiam discret, nu cu intensitate, Doamne fereşte! Barosanii din prezidiu habar n-ar fi avut – dacă nemernicul de Cloaţă nu m-ar fi mutat chiar pe masa lor, acolo, sus, pe podium!

Cuvintele impuse: accesibila, evident, seniori, muta, prejudecati, pace, tuberculoza, rupt, caramida, statutul, probabil, intensitate
Aceeaşi duzină de cuvinte pe alte bloguri:

    Despre Vero

    Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
    Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

    18 răspunsuri la Nemernicul de Cloaţă (al treilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

    1. M-ai facut sa rad cu Cloata asta al tau! :)) :))

      Apreciază

    2. Pingback: Duzina de cuvinte-Adevaraciuni « cataratorii

    3. redsky2010 zice:

      😆 nasol sa ai unul din asta. scapi doar daca reusesti sa cazi cumva la pace cu el!

      Apreciază

    4. Pingback: Duzina de cuvinte-Senectute | Redsky2010's Blog

    5. papagigli zice:

      vero
      da’ tu ce erai suflete, de te mutau ca pe vaza cu flori? ca la dans te vazui independent sau independenta, ca nici nu mai stiu ce sex porti 😆

      Apreciază

      • Vero zice:

        „Apăi numitul Cloaţă le are cu telekinezia, atât în viaţă cât şi post-mortem, aşa că poate să mute orice – şi vaze şi pe amicul său, naratorul 😛 Cât despre sexul ăstuia din urmă, am hotărât că e bărbat încă din primul episod, când am scris „sunt prins într-un afurisit de ciclu al belelelor”. Dar ar putea fi şi hermafrodit – încă nu ştiu pe ce cărări o s-o mai ia imaginaţia mea, călăuzită de cuvintele impuse 😆

        Apreciază

    6. Pingback: duzina de cuvinte – eroina muta « ECLIPSA DE MARTE

    7. Pingback: Misterul piesei lipsă « Gabriela Elena

    8. Pingback: Poveste de vis (24) « Blogul lui Teo Negură

    9. Pingback: Anteprimăvara « Mirela Pete. Blog

    10. Pingback: Geisha 芸者 « Mirela Pete. Blog

    11. Pingback: Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

    12. Pingback: Despre utilitatea călătoriilor (al cincilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

    13. Pingback: La poarta vrăjitoarei (al şaselea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

    Lasă un comentariu

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.