Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Am altoit-o pe soacră-mea, nepurceilor! Am reuşit! Am bătut în geamul bucătăriei şi-am strigat: „Coana mare e servită!” Că, pe când trăia, aşa o pofteam la masă. Şi ea-ncepea imediat să saliveze, vorbele astea îi umezeau mucoasa bucală!
Ei, ş-acuma, când m-a auzit, hoaşca s-a sculat de pe scaun şi-a venit repede la geam, da nu l-a deschis, şi-a lipit doar de sticlă faţa aia ca o mască. Şi ăilalţi zombi s-au bulucit după ea – şi am avut un noroc de vis, a fost ca în cea mai frumoasă utopie! Vreau să zic că nemernicul de Cloaţă a rămas tocmai în coada grămezii, aşa că nu s-a prins când am scos a mai mare cheie franceză, de-o ţinusem ascunsă la spate. Şi pe urmă, poc! o cheie-n geam, cu dibăcie, de l-am făcut ţăndări! Şi încă una-n capu’ soacră-mii! Că şi pe când trăia o convingeam mai degrabă cu bătaia decât grăindu-i cu elocvenţă! Făcea parte dintr-o categorie de oameni afurisiţi, care nu-nţeleg de vorbă bună, da cu băţu’ le bagi repede-n cap orice, chiar şi teoria relativităţii absolute!
Numa că nici n-a murit, nici n-a fugit! Că zombii ăştia au un defect, nu dau ortu’ popii! Nici n-au cum să mai moară, fiindcă deja sunt morţi ca toţi morţii! Da s-au înfuriat toţi doişpe, nenorociţii, de parcă i-aş fi pus la muncă fără salariu! Iar ea s-a mâniat mai tare decât toţi – şi s-a apucat să meşterească la soba de gătit! Cred că vrea să dea foc casei! Şi nu neg că mi-e frică! Am venit să vă spun că, gata, e vremea s-o tulim de-aici, să ne cătăm alt adăpost prin sat. S-a zis cu gluma!

Episoadele precedente: 123

Cuvintele impuse: absolute, categorie, defect, dibacie, elocventa, franceza, masca, mucoasa, neg, salariu, servita, utopie
Aceeaşi duzină de cuvinte pe alte bloguri:
Toate sunt reuşite, toate mi-au plăcut, le cer scuze autorilor fiindcă, din lipsă de timp, nu fac comentarii pe blogurile respective.
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Soacra altoită (al patrulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Georgiana zice:

    ahahahah 😀 m’am distrat copios! excelent text!

    Apreciază

  2. Pingback: Duzina de cuvinte. Of, răceala asta! « Georgiana

  3. papagigli zice:

    Veronico, esti cam ‘oata! Tu ai vazut The Walking Dead si nu ne spui. In orice caz, chiar si in necunostinta de cauza, mi-e mila de soacra-ta 😀

    Apreciază

  4. Pingback: Duzina de cuvinte-Ari « cataratorii

  5. scorpio72 zice:

    :))..mai..mie a inceput sa imi fie mila de soacra,sa stii!

    Apreciază

  6. Mirela zice:

    Vero, ai o imaginatie bogata, se vede ca ai pisica, se spune ca stimuleaza SI MAI MULT imaginatia! Felicitari, frumoasa scriitura! 🙂

    Apreciază

  7. psipsina zice:

    îmi placce tare mult că te-ai lăsat prinsă în joaca duzinei. vai de biata soacră, dar ferice de noi, cititorii.
    pup. (şi pe maestrul, desigur)

    Apreciază

  8. Pingback: duzina de cuvinte- αγόρι μου, αγάπη μου « psipsina

  9. Mey, da cand ai doo soacre, cum te descurci,cum te-mparti..? Io ramasei cu una … :))

    Apreciază

  10. CARMEN zice:

    🙂 cu sau fara cuvinte impuse, ideea ta este simpatica foc!

    Apreciază

  11. Vero zice:

    Oricum, cuvintele impuse sunt catalizatorul 🙂

    Apreciază

  12. Pingback: Despre utilitatea călătoriilor (al cincilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

  13. Pingback: La poarta vrăjitoarei (al şaselea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse) | VERONICISME

Lasă un răspuns

