Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.02.2011)

Începe să mi se pară aiurea să scriu în fiecare zi câte o notiţă cu articolele mele de pe alte blocuri – de-acum înainte o să mă rezum la una pe săptămână, actualizată pe parcurs 🙂
Aşadar:

duminică:

Promo – Palatul Vrăjitoarei – Episodul 12 (Piticul şi trubadurul)

sâmbătă:

Promo – palatul Vrăjitoarei – Episodul 11 (Vârtejul)

joi:

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 10 (Tata Gheb)

miercuri:

Traducere – Palatul Gogerddan
Fiule,-n castel eşti singur?
Ruga mea atunci ascultă… continuă

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 9 (Tunelurile)

Perechi, perechi… (foto)

marţi:

Nu
Nu e bine când e rău;
Nu-i uşor dacă e greu… continuă

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 8 (Noutăţi despre Negrush)

Îmi pare rău
Îmi pare rău când nu pot să ajut oamenii – oameni ca Theodora, care lansează pe propriul blog un strigăt de ajutor continuă

luni:

Iubirea noastră
În infinit zac lumina şi visul;
Din întuneric se ţese abisul… continuă

Incertitudini
Nu ştiu cum, ce zeu, ce vânt,
Sau ce dor, ce fel de gând… continuă

Promo – Palatul Vrăjitoarei – episodul 7 (Shyma)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Tot de-ale mele, săptămâna asta (14-20.02.2011)

  1. Pingback: Trafic cu Hituri (runda 55) « Blogul lui Teo Negură

  2. Pingback: Un an … | Noaptebunacopii's Blog

  3. Pingback: Cu Naşul la psihiatru – în varianta CFR (2) « Blogul lui Teo Negură

  4. Pingback: Magie aromată. Venezia, profumo di Laura Biagiotti « Mirela Pete. Blog

  5. Pingback: Ce-ai pierdut? « Gabriela Elena

  6. Pingback: Povești parfumate, parfumuri povestite « Mirela Pete. Blog

  7. Pingback: Săptămîna SF (27)

Lasă un răspuns

