Am mai găsit o leapsă

Azi, adică ieri, am chiulit de la tradus aproape toată ziua şi, unde merge ziua, merge şi noaptea. 😉

Aşadar…

Am găsit leapşa de mai jos la Eddie.  De la mine o poate lua, fireşte, oricine doreşte. 🙂 (Am şi una asemănătoare – o găsiţi aici şi, ca distracţie, puteţi compara răspunsurile. Eu una le-am recitit abia după ce le-am dat pe cele de mai jos.)

Dacă aş fi o carte, aş fi Un veac de singurătate (de Gabriel García Márquez).

Dacă aş fi un personaj dintr-o carte, aş fi Inevera (din seria Demon, de Peter V. Brett).

Dacă aş fi un film artistic/desen animat/serial, aş  fi Teoria Big Bang (Big Bang Theory).

Dacă aş fi o ţară, aş fi Italia.

Dacă aş fi un oraş, aş fi Bucureştiul.

Dacă aş fi un instrument muzical, aş fi harfă.

Dacă aş fi o cântăreaţă/actriţă, aş fi Sophia Loren.

Dacă aş fi un fenomen al naturii, aş fi ploaie cu soare.

Dacă aş fi un pictor, aş fi Ivan Şişkin (sau Ivan Aivazovski – mi-e greu să mă hotărăsc).

Dacă aş fi o pictură, aş fi La Derelitta (Sandro Botticelli).

Dacă aş fi o superputere, aş fi telepatie.

Dacă aş fi o personalitate istorică, aş fi Ecaterina cea Mare.

Dacă aş fi un animal, aş fi pisică.

Dacă aş fi o floare, aş fi regina nopţii.

Dacă aş fi o poezie, aş fi Glossă (de Mihai Eminescu).

Dacă aş fi un curent literar-artistic, aş fi Goticul.

Dacă aş fi un motto, aş fi If wishes were horses, beggars would ride (proverb scoţian) .

Dacă aş fi un sentiment, aş fi dragoste.

Dacă aş fi un verb, aş fi a fabula.

Dacă aş fi o calitate, aş fi imaginaţie.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Am mai găsit o leapsă

  1. anasylvi zice:

    Wow, ce de raspunsuri frumoase! Desi am alte raspunsuri la acest chestionar, majoritatea acestora mi se potrivesc la fel de bine (in eventualitatea ca se puteau da mai ulte raspunsuri) ! ❤ Spor la tradus!

    Apreciat de 2 persoane

  2. cartim zice:

    Mi-a placut cum ai raspuns 😛 cred ca te-au ajutat muzele 😛 (Griska si Chituurina)

    Apreciază

  3. Suzana zice:

    Imi plac alegerile! Unele cred ca ar fi fost raspunsuri posibile si in creierul meu.
    Uneori pauzele sunt necesare, totusi! Vezi ideile altfel dupa aceea!
    Am tot vrut sa te intreb si am uitat. Ce soft folosesti pentru diacritice?
    Multumesc anticipat.
    Un weekend cu spor, draga Vero!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Mă bucur că-ţi plac alegerile mele. 🙂 Şi ai dreptate, pauzele sunt necesare.

      Nu folosesc niciun soft special pentru diacritice. Din Windows se instalează tastatura în limba română, care schimbă funcţiile câtorva taste ca să bage diacriticele. Se poate face oricând, foarte simplu:
      Control Panel -> Clock, Language, and Region -> Keyboards and Languages -> Change Keyboards Şi se deschide o fereastră din care încarci limba română; alegi Romanian (Legacy) ca să ai tot ce-ţi trebuie pentru scris texte. Găseşti indicaţii dacă faci o căutare cu Google; găseşti şi imaginea tastaturii, ca să vezi ce taste s-au schimbat.

      Weekend pe placul tău şi numai bine, dragă Suzana!

      Apreciază

  4. Suzana Miu zice:

    Multumesc mult! O sa explorez! 🙂
    Numai bine si frumos la voi!

    Apreciat de 1 persoană

  5. Zina zice:

    Faine întrebări, faine răspunsuri! Preiau și eu leapșa, deși ar mai fi una la care m-am angajat, dar o rezolv și pe aceea în timp, că e de mai lungă durată.

    Duminică frumoasă, dragă Vero !

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.