Leapşa: Dacă aş fi fost…

Leapşa de la GoodMorning.RO:

Dacă aş fi fost:

  • o lună: aş fi fost martie;
  • o zi a săptămânii: aş fi fost duminică;
  • o parte a zilei: aş fi fost amugul;
  • o direcţie: aş fi fost sudul;
  • o planetă: aş fi fost Saturn;
  • un film: aş fi fost Războiul Stelelor;
  • un lichid: aş fi fost cafea;
  • o piatră: aş fi fost jad;
  • un tip de vreme: aş fi fost ploaie molcomă de toamnă;
  • un instrument muzical: aş fi fost harpă;
  • o emoţie: aş fi fost bucuria;
  • un sunet: aş fi fost tosnetul lemnelor din sobă;
  • un element: aş fi fost focul;
  • un cântec: aş fi fost Love Me Tender;
  • o carte: aş fi fost Corabia Nebunilor (Catherine Anne Porter);
  • un scriitor: aş fi fost Serge Brussolo;
  • un personaj de fictiune: aş fi fost Mica Sirenă;
  • un oraş: aş fi fost Roma antică;
  • o aromă: aş fi fost mirosul busuiocului;
  • o culoare: aş fi fost roşul cireşelor de mai;
  • un material: aş fi fost mătase;
  • un cuvânt: aş fi fost dezmierdare;
  • o parte a corpului: aş fi fost ochii;
  • o expresie a feţei: aş fi fost expresia visătoare;
  • un personaj de desene animate: aş fi fost Olive;
  • o formă geometrică: aş fi fost sfera;
  • un număr: aş fi fost 1001;
  • un mijloc de transport: aş fi fost car cu boi;
  • o haină: aş fi fost rochie de mireasă.

Leapşa merge mai departe la Diana Alzner, la Belle de Jour,  la Nicu & Bebe şi la oricine mai doreşte s-o ia 🙂

COMPLETARE ULTERIOARĂ (05.01.2010)

Leapşa a mers mai departe şi a ajuns aici; eu zic că merită să citiţi 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, elucubraţii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Leapşa: Dacă aş fi fost…

  1. Stefana zice:

    Interesant. O preiau si eu.

    Apreciază

  2. Sakura zice:

    O
    Multumesc
    De cand cu pisicul asta sportiv nu am mai trecut eu prin vizita ca imi ocupa el calculatorul tot timpul.
    🙂
    O fac cat de curand pe dansa leapsa
    🙂

    Apreciază

  3. Missouri Kitty zice:

    Am prins leapşa-n gheară, de la mine nu mai zboară!

    Apreciază

  4. voicunike zice:

    Multumim tushica de leapsa,dar nu prea avem timp! Iarta doi bieti fani sf,please! 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Leapșa: Dacă aș fi fost… – Cristian Blog

  6. Vienela zice:

    Aceasta a fost prima mea leapsa. Tin minte si acum cat de tare mi-au transpirat palmele in clipa cand am apasat butonul de publicare. Puneam, pentru prima data, link spre alt blogger, invitandu-l la joc. :)))
    Multumesc mult pentru Serge Brussolo. Habar nu aveam de el. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  7. Pingback: Leapsa pe blog – Daca as fi fost… | Blog de pisici

Lasă un răspuns

