Lupta cu morile de vânt nu ţine de resortul meu

Are rost să scriu – drept comentariu, evident – pe blogul unuia sau al alteia, oameni de la care aveam, deh, pretenţii, că, în limba română, cuvântul resort nu are, ca în engleză, sensul de staţiune [balneo-climaterică]?

Am ajuns la concluzia că nu.  Ce rost are să mă fută pe mine grija de limba română? Ce-mi pasă mie ce greşeli fac unii şi alţii? Şi de ce ‘zda mă-sii citesc bloguri în loc să citesc cărţi?

La urma urmelor, e cazul să-mi aduc aminte că lupta cu morile de vânt nu ţine de resortul meu. 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Lupta cu morile de vânt nu ţine de resortul meu

  1. Bag de seama ca te-a enervat ceva. Da, e inutil sa-i corectezi pe unii si pe altii, te alegi doar tu cu nervii ca ei n-au nici o treaba. Dar e bine ca citesti bloguri, cunosti oameni…

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Da, e adevărat, cititul blogurilor e un mod de socializare, necesar mai ales când, prin forţa lucrurilor, îţi petreci atât de mult timp în casă, cu nasu-n laptop, ca mine. Şpilul e să le citeşti cu detaşare. 🙂

      Apreciază

  2. A thorn in your side zice:


    Au tu nu ştii ce-i facerea de bine? 😉 Antonela a intuit de mult că Don Quijoţii nu mai au ce căuta în lumea asta. Mie mi-a trebuit ceva mai mult. Parc-am mai discutat noi cîndva: una-i să fii inteligent, alta-i să fii deştept şi cu totul alta-i să fii înţelept. No, bună dimineaţa, înţeleapt-o! (sic!)

    Apreciat de 1 persoană

  3. Suzana Miu zice:

    Lasand la o parte sensul articolului tau, imi plac morile de vant! Cele adevarate si utile!
    Eu mai mult ‘socializez’ cu imagini. Si uneori ajung la destinatii surprinzatoare. Cred ca tot asa v-am descoperit si pe voi! 🙂
    O zi frumoasa de Sarbatoare, cu bucurii, draga Vero! 🙂 ❤

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Strâmbături | Micile Mizerii

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.