Bizar / înjurătură / întrebare

Mi-am primit „marginile de fundaţie” de la Paladin. M-a sunat curierul (bizar!) pe telefonul fix.

Bizar, fiindcă, din câte-mi amintesc, în ultimii circa 5 ani n-am dat numărul de fix decât la administraţia financiară (pur şi simplu fiindcă aşa mi s-a năzărit). Şi oricum pe fix nu mă mai sună decât mătuşa de 93 de ani (singura care mi-a mai rămas) şi diverşi indivizi care vor să ştie cum stau cu sănătatea, ce produse naturiste consum… şamd. Şi, de câte două ori pe an, sau cam pe-acolo, câte cineva care nu găvăreşte nimic, sau o fi găvărind, dar, din  motive tehnice, nu-l aud eu.

În acest din urmă caz, zic de vreo trei ori „alo” şi-nchid. Numai ieri dimineaţă am adăugat, ca final dramatic, o înjurătură birjărească – şoferească adică. 😛 Iar cum mă întreb: oare n-o fi fost cineva de la editură, care voia să m-anunţe c-au trimis cărţile, şi care m-auzea, deşi eu nu-l auzeam? :mrgreen:

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în ciudăţenii, de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.