Cuvinte din trecut despre… prezent: Onomastici, aniversări şi alte alea

Adevărul e că pot să reiau, în mare parte, prima parte (sic!) a postării mele de pe acest blog din 12 iulie anul trecut. (Nu intenţionez să mă auto-plagiez, o să folosesc ghilimelele 😛 ). Aşadar:

„Azi e ziua mea – onomastică – Sf. Veronica. Iar poimâine e ziua mea de naştere. Şi răspoimâine aniversăm” şase „ani de când l-am adoptat pe motanul Grişka.

S-ar putea crede c-o s-o ţinem numai într-o petrecere, dar adevărul e altul – sărbătorim prin muncă! 😛 ” Eu tălmăcesc de zor aventurile domnişoarei Nora Dearly şi ale domnului (zombi) Abraham R. Griswold, Gheo (cum îi zice Grişka) lucrează dimineaţa la serviciu şi după-amiaza acasă – pentru serviciu, iar domnul motan trudeşte din greu în lumea viselor dumisale, întrerupte când şi când de mese mai mult sau mai puţin copioase şi de alergări cu strigături pisiceşti după biluţele din poleială cu care l-am înzestrat pe vremea când ciocolata Poiana mai era încă învelită în aşa ceva.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele, de-ale mele și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

19 răspunsuri la Cuvinte din trecut despre… prezent: Onomastici, aniversări şi alte alea

  1. almanahe zice:

    o, dacă mă enervează ceva e ca toată lumea acum pune ghilimelele de parcă arde. :))
    pe facebook, spre exemplu, toată lumea posta fotografii fără să specifice sursa…acum s-au mai rărit, pun cuminţi sursa moraliştii cu musca pe căciulă. 🙂
    lăsând politichia-n colţul ei zic aşa:
    .la mulţi ani înainte, SF Vero!:)
    de restul urărilor ne ocupăm treptat.

    Apreciază

  2. almanahe zice:

    ai introdus moderarea?

    Apreciază

  3. almanahe zice:

    se pare că nu…cred că un comentariu s-a dus în spam, să verifici…

    Apreciază

  4. almanahe zice:

    iată-l salvat! :))

    Apreciază

  5. Pingback: Ei scriu,eu citesc (40) « Însemnări asumate

  6. anacondele zice:

    Încă o dată, La mulţi ani! 🙂

    Apreciază

  7. psi zice:

    of, vero… şi eu care mă chinui să-ţi pregătesc o surpriză. 😳

    Apreciază

  8. Zina zice:

    Când e de bine, niciodată nu e prea târziu ! Felicitări de ziua onomastică, Veronica, și un pupic în creștet grăsunului de Grișka ! 🙂

    Apreciază

  9. Pingback: duzina de cuvinte – sărbătoare

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.