Început de poveste (al douăzeci şi cincilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

… Cum? N-ai zis calandru, ai zis policandru?!
… Zombii crapă dacă mănâncă marmeladă de calcan?!!! Sub un policandru vrăjit, spălat de trei ori cu săpun lichid, din ăla cu glicerină, dizolvat în apă ne-ncepută?!!!
Auzi, babo, hai să-ţi spun un secret! Cred că tu habar n-ai ce e calcanu! Oi fi crezând că e vreun soi de prun de import…
… Cum?! Să tac dracului şi s-ascult ce-am de făcut, acu, după ce mi-aţi defrişat creierul cu testul ăla al vostru?! Adică mi l-aţi curăţat de seminţele morţii-vii, care mi s-au lipit de el cât am lipsit dintre voi şi-am dansat tango în gară, cu zombii, şi toţi ăia cu care-am dansat n-au crăpat, aşa cum ar fi trebuit?!
Vrei să zici c-am dansat şi cu soacră-mea?!!!
… Da?! Chiar aşa?! Şi ea a zis c-am fost un mesager al vieţii, şi m-a pupat, şi io m-am înroşit ca un puţoi imberb, şi după aia m-a scuipat, şi-atunci m-a pocnit amnezia?!
… Şi dacă vreau să-mi aduc aminte de tot ce s-a-ntâmplat e musai să merg la tine şi să le spun nepurceilor povestea, cât meşteresc ei la policandru?
Care poveste, fă? Aia de le-am promis-o înainte de-a-ncerca să pun zombii pe goană?
… Nu?!!! Nu aiureala aia despre America, că nu de americani le e lor dor acuma?! Povestea ailaltă, scrisă de Xavier – după ce s-a plictisit să tot facă schiţe în cărbune – cu un creion dermatograf, singurul lucru de-al Ralucăi care i-a rămas în casă după ce l-a părăsit ea?
Păi ştiu io dac-o mai ţin minte?
… Nu-i bai, c-aţi făcut voi o vrajă şi-aţi recuperat caietul pe care-a-nşirat-o? Şi io nu trebuie decât s-o citesc, şi…
… Hei, dar asta ce mai e? Cum de-am şi ajuns aci, în mijlocu’ nepurceilor?
… A, aţi vrut să-mi demonstraţi puterea vrăjilor voastre?
… Şi tu ce zici, Prâsleo? Să m-apuc imediat să citesc, că numai io înţeleg scrisul ţicnitului ăluia?
Bine, bine, fie, gata, căscaţi urechile:

Întoarcerea Vrăjitorului

De obicei nu poftesc în casă niciun necunoscut.
Dar trecuseră cinci zile de când mă părăsise Raluca. Aşa că voiam să mă-mbăt. Şi nu voiam să mă-mbăt de unu’ singur. Îmi doream s-aud soneria, să vină cineva, oricine…

Va urma – îndată ce soseşte duzina următoare 🙂

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: marmelada, tango, secret, defrisat, calcan, imberb, sapun, necunoscut, dor, creion, lipit, mesager
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: TiberiuOrăşanu, Redsky2010, dictaturajustiţiei, scorpio72, Sara, dagatha, Valentina
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

24 de răspunsuri la Început de poveste (al douăzeci şi cincilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. BlueRiver zice:

    astept cu nerabdare continuarea povestii 🙂

    Apreciază

  2. Pingback: DUZINA DE CUVINTE « Dictatura justitiei

  3. Pingback: Duzina de cuvinte « Tiberiuorasanu's Blog

  4. dagatha zice:

    ai un talent domle… de ne lași așa cu gura căscată până la episodul următor. Ntz ntz ntz. Pentru tine (sau pentru noi,de fapt 🙂 ) să propunem duzina de 24 de cuvinte :-))))

    Apreciază

  5. Vero zice:

    @ BlueRiver, dictaturajustiţiei, dagatha:
    Adevărul e că povestea (Întoarcerea Vrăjitorului) a stat pe blog, neterminată, ca subpagină a „cioturilor de poveste” (unde n-o citea aproape nimeni :P) până ieri dimineaţă – când m-am gândit s-o „valorific” în cadrul duzinii de cuvinte, rezolvând două probleme, ca să le zic aşa, dintr-o lovitură:
    1. am episoade din duzină gata scrise timp de mai multe săptămâni de acum înainte (cu condiţia să reuşesc să inserez de fiecare dată cuvintele impuse);
    2. în final o să fiu nevoită să termin povestea (ceea ce altminteri nu ştiu când s-ar fi întâmplat). 😀

    Apreciază

  6. Pingback: Duzina de cuvinte-Plictis. « Cataratorii

  7. BlueRiver zice:

    vero, eu astept si o carticica cu povestea 🙂

    Apreciază

  8. psipsina zice:

    vero, să spun? să nu spun?
    deci spun: să moară calu! ihaaa!
    auzi la ea… marmeladă de calcan! 😆 dacă nu pui mânuța să publici, jur că vin cu marmeladă de calcan la tine! și atunci să vezi tu zombie, nepurcei și blesteme de soacră…. la borcan!

    Apreciază

  9. redsky2010 zice:

    de unde credeam ca ai epuizat subiectul se pare ca l-ai relansat. fata esti mortala! ma gandeam cu o strambatura la marmelada aia de calcan 😀

    Apreciază

  10. Pingback: Duzina de cuvinte: Senectute(XIV) | Redsky2010's Blog

  11. Pingback: ssssst…. duzina! « psipsina

  12. Pingback: Duzina de cuvinte (4) Sweet Old Memories « BLOG D'AGATHA

  13. Umor, naratiune cursiva, dialog firesc… pe scurt: demn de o carte (cu autograf personalizat) in biblioteca mea !!!!

    Apreciază

  14. Valentina zice:

    Ce amuzant sună „marmeladă de calcan” ! 😆

    Apreciază

  15. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte – gand hoinar

  16. Sara zice:

    Cum spunea BluRiver ar trebui sa le publici,imi si imaginez coperta colorata,cu zombi,purcei-nepurcei si un praslea mic intr-un mar ascunzindu-se de soacra.Ha-ha

    Apreciază

  17. Vero zice:

    Vă mulţumesc tuturor pentru aprecieri.
    Mă bucur că vă place povestea şi că vreţi s-o vedeţi tipărită – dar e totuşi (încă) prea scurtă ca să umple de una singură o cărticică 🙂
    În plus, editorii nici nu par să se dea în vânt după povestirile mele. Unul mi-a promis de vreo 2 luni că-mi trimite un contract de publicare, dar văd că încă nu şi-a găsit timp pentru asta – ba are contractul standard pe alt calculator, ba are mama bolnavă, aşa că am renunţat să-l mai caut; nu-mi place să mă milogesc. Iar altul, care mai dă când şi când pe blogul ăsta şi mai îmi dă şi câte ceva de tradus, şi care mă ştie de mulţi ani (fiindcă avem SF-ul ca pasiune comună), n-a spus niciodată că ar fi interesat să-mi publice un volum.
    Singura mea cărticică „publicată”, ca să zic aşa, se găseşte pe Internet, aici, şi poate fi citită online sau descărcată gratuit.

    Apreciază

  18. Pingback: calea dragonului - daniel abraham - psi-words

Lasă un răspuns

