Din vârful patului – către librării


E vorba despre romanul Puterea Celor Şase (în curs de apariţie la Nemira) pe care l-am tradus stând în pat, cu laptop-ul încins pe genunchi – în paralel cu zugrăveala din sufragerie.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în lumea cărţilor, surprize plăcute, Traduceri, traducatori, etc și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Din vârful patului – către librării

  1. Dacă ajunge şi la libraria din Oltenita cu siguranţă cumpăr cartea, dacă nu apare, am să te rog să-mi spui în ce librărie din Bucureşti o găsesc

    Apreciază

    • Vero zice:

      O poţi comanda de pe site-ul Nemira. Încă n-au afişat-o acolo, deocamdată n-o să dai de ea, dar o să adaug aici un comentariu cu link-ul exact – în zilele următoare, când va apărea probabil şi pe site.
      Însă ca să-nţelegi bine despre ce e vorba, trebuie să citeşti mai întâi primul volum din serie (vezi aici), „Eu sunt Numărul Patru”, tradus tot de mine.

      Apreciază

  2. Multumesc pentru detalii. Sigur le voi comanda pe amândouă.

    Apreciază

  3. Theodor zice:

    Poate o cumpar in viitor, dar o cumpar de pe net ca sa le-am cam luat pe celelalte….

    Apreciază

Lasă un răspuns

