Fundal

Azi m-au enervat băieţii de la Google, cu imaginile lor de fundal, aşa că m-am hotărât să-i trimit la plimbare încărcând imaginea mea preferată: o foaie albă! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele, despre lume şi viaţă :P, nemulţumiri și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Fundal

  1. Mariana zice:

    Interesantă coincidenţă 😛
    Vreau să spun că Matilda tocmai a făcut acelaşi lucru!

    Apreciază

  2. keltghost zice:

    Ca la examen, dai foaia albă. 😀 Titlu măcar? 😀

    Apreciază

  3. Pingback: Mă înclin… « Noaptebunacopii's Blog

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.