Năravuri inginereşti…

Tocmai am scris rugozitate în loc de rigurozitate… 😀 Mi s-au dus degetele singure pe taste 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Năravuri inginereşti…

  1. buna
    cui nu i se-ntampla inseamna ca nu recunoaste
    vreau sa te-ntreb: ce-nseamna top cliks? ca ma vad acolo

    Apreciază

  2. Vero zice:

    Top clicks? Păi, din câte m-am prins eu, sunt link-urile cel mai des accesate de vizitatorii blogului 🙂

    Apreciază

  3. asa ma gandeam si eu, dar nu-mi prea venea a crede. pe bune. pentru mine, internetul ar trebui sa aiba butoane.
    🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.