Tot de-ale mele (la început de iunie 2013)

locaş nou pentru motan

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, despre lume şi viaţă :P, elucubraţii, lumea cărţilor și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Tot de-ale mele (la început de iunie 2013)

  1. danaiana zice:

    Sunt foarte ingenioşi când vine vorba să găsească un locşor bun.

    Apreciază

  2. Kadia zice:

    Da’ un prosop nu-i pui si lui acolo? Eu l-am prins pe tigratul meu carandu-si prosopelul in cada, ca sa stea pe moale.

    Apreciază

  3. Gabriela zice:

    Pisicile nu lasa un loc neinspectat si adora sa se inghesuie unde e mai stramt si eventual mai asuns privirii. Mi-s foarte dragi ca sunt haioasa si stiu sa se joace, antrenandu-ne si pe noi.

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.