De la Mănăstirea Brazi

– pentru miercurea fără cuvinte

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale altora, de-ale mele și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De la Mănăstirea Brazi

  1. CARMEN zice:

    cata frumusete! Ce nuante de trandafiri superbe!

    si mugureii bradului 🥰 dar ce de puiuti are cactusul!

    happy WW! 🤗😘 o seara placuta, Vero draga!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    Mereu am putut observa ca florile, plantele in general, din apropierea unor lacase de cult, sunt mai puternice, parca se ‘simt’ mai bine in aceste zone.
    Rozaliile sunt superbe. Imi pare rau ca habar nu am ce sunt…

    Happy WW, draga Vero! ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.