Reflexie fotografiată

– pentru jocul găzduit de Carmen

Cineva mi-a trimis poza asta pe Whatsapp, încărcând-o, din greşeală, ca „imagine cu afişare unică„, ocazie cu care am aflat şi eu că există aşa ceva! 😀

Dar cum era să las să se piardă frumuseţe de imagine reflectată? Am pus mâna pe aparatul foto şi am tras în poză ecranul telefonului! 😛 De-aia recomandă Whatsapp-ul să nu trimitem astfel de imagini decât persoanelor de încredere (printre care ţineţi cont că eu nu mă număr 🙃): cine vrea musai le copiază totuşi cumva! 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale altora și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Reflexie fotografiată

  1. Suzana zice:

    Nu am stiut asa ceva. Cum ziceam, in fiecare zi apare ceva nou!
    Reflexia este interesanta, iar nuanta de albastru imi place mult.
    Seara buna, draga Vero! ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    Uitasem de acest link.
    Un final de saptamana placut! ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

  3. Florin zice:

    Nu înțeleg de ce a trebuit să faceți poză a ecranului telefonului. Puteați salva imaginea WhatsApp. În cel mai rău caz, puteați să folosiți funcția „print screen” a telefonului.
    Esențial este că ați fi fost o persoană la fel de neîncredere.😀

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Accesaţi linkul, ca să vedeţi ce înseamnă „imagine cu afişare unică”. Nu poţi s-o vezi decât o singură dată, nu-i poţi face printscreen (am încercat!), nu se salvează la imaginile Whatsapp. După ce e văzută, se şterge şi de pe telefonul destinatarului, şi de pe al expeditorului (am trimis şi eu una, ca să fiu sigură că am înţeles cum se face). Şi se poate vedea doar pe telefon (eu am Whatsapp şi pe laptop – de acolo intru cel mai adesea, fiindcă pe tastatură scriu mult mai repede).

      N-am fost totalmente de neîncredere 😀 , am întrebat de ce e imaginea aia secretă şi mi s-a spus că a fost trimisă aşa din greşeală.

      Apreciat de 1 persoană

  4. CARMEN zice:

    foarte fain! Uite ca ai avut „material” pentru rubrica RiO ☺
    Nopate buna Vero draga! Ganduri bune si îmbratisari ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

  5. Suzana zice:

    Am mai gasit ceva interesant in armonie cu SF-urile!
    Noapte buna si o duminica placuta!❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.