2023

2023 încă n-a ajuns pe piciorul nostru de plai, dar se apropie secundă cu secundă, ajutat şi de Grişka, motanul care împinge cu zel limbile ceasului  către cumpăna dintre ani, după cum se vede mai jos.

Dar 2023 a făcut deja primii paşi pe Terra:

Aşadar deja putem spune:

Recunosc că, pe 31 decembrie 2013, 2014 arăta exact la fel ca acest 2023. Dar o legendă veche, din Mandspyr, spune că toţi anii sunt fraţi gemeni – până în clipa când trecem noi pragurile lor, iar ei trec pragurile vieţilor noastre.

Apropo de Mandspyr, unde „mand” vine de la mandală, v-aţi întrebat vreodată ce se-ntâmplă dacă puneţi o mandală din caleidoscop? Eu nu m-am întrebat, am trecut direct la fapte. 🙂

Iar apropo de 2023LA MULŢI ANI CU SĂNĂTATE!!!

Iar dacă vreţi să-l primiţi pe Grişka, zis momentan şi Stăpânul Ceasurilor Bune, cu pluguşorul, e de-ajuns un clic aici ca să daţi peste pluguşoarele cu care-a umblat domnia sa, preacinstitul motan, în alţi ani. Acum e încă ocupat cu un oarecare The CORE, e musai să-l preschimbe în Miezul. 😛

 

Nota bene: acesta este un articol reluat şi adaptat.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în din tot sufletul, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 2023

  1. Drugwash zice:

    Mvasăzică umbli cu fofîrlica, te autoplagiezi… 😛 Ia de colea un lamulţan, că pînă-mi beau cafeaua să mă trezesc mă trezesc că a trecut anu’. 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.