2016

Deşi încă n-a ajuns pe piciorul nostru de plai, 2016 a făcut deja primii paşi pe Terra:

Aşadar putem spune:

carte poştală veche, scanată

Recunosc că, pe 31 decembrie 2013, 2014 arăta exact la fel ca acest 2016. Dar o legendă veche, din Mandspyr, spune că toţi anii sunt fraţi gemeni – până în clipa când trecem noi pragurile lor, iar ei trec pragurile vieţilor noastre.

Apropo de Mandspyr, unde „mand” vine de la mandală, v-aţi întrebat vreodată ce se-ntâmplă dacă puneţi o mandală din caleidoscop? Eu nu m-am întrebat, am trecut direct la fapte. 🙂

Iar apropo de 2016LA MULŢI ANI CU SĂNĂTATE!!!

Iar dacă vreţi să-l primiţi pe Grişka, zis şi Teroarea Gri, cu pluguşorul, e de-ajuns un clic aici ca să daţi peste pluguşoarele cu care-a umblat domnia sa, preacinstitul motan, în alţi ani. Acum e încă ocupat cu un oarecare Golden Fool, e tot musai să-l preschimbe în Nebunul de Aur. 😛

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în din tot sufletul, elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 2016

  1. Adriana zice:

    Cu aceeasi pretuire și admiratie, pentru că mereu am știut ca esti un om complex, in ciuda momentelor mele…capricioase, dar trecătoare, iți doresc un 2016 bun și cu impliniri. La multi ani!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    La Multi Ani asa cum ti-i doresti si plini de lucruri minunate cu care sa ne incanti ca si pana acum!
    Cu drag! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

  3. cristian zice:

    ma bucur enorm ca munciti la acest Nebun de aur ( cred ca am inteles bine ca dvs traduceti aceasta serie).
    Sunt extrem de curios cand va aparea aceasta carte.o astept cu nerabdare.multunesc

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Nu, seria e tradusă de Antuza Genescu. Eu traduc doar a doua jumătate din „Nebunul de aur”, pe care habar n-am din ce motive nu l-a terminat ea.
      Nemira se mişcă repede, o s-o scoată cât de curând – după ce predau traducerea. Am întârziat foarte mult, altminteri ar fi apărut deja.

      Apreciază

Lasă un răspuns

