Linkuri efemere şi propriul meu glas

Ieri, când am scris articolul ăsta, mi-am adus aminte că povestirile mele „Scan Dal” şi „Mărturisirea” au fost citite, cu patru ani şi ceva în urmă, în emisiunea radiofonică „Exploratorii lumii de mâine”. Numai că linkul păstrat pe blogul meu nu mai e valabil.

Am încercat să-l actualizez, dar n-am reuşit decât să dau peste înregistrarea unei alte ediţii a aceleiaşi emisiuni, în care mi se aude glasul timp de  vreo 5 minute. Dacă vreţi să-l ascultaţi, clic aici, apoi mergeţi la minutul 18:16 al înregistrării.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, de-ale mele, Traduceri, traducatori, etc și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Linkuri efemere şi propriul meu glas

  1. Mda, nici măcar Internet Archive (Wayback Machine) n-are pagina aia arhivată.
    Deja am descărcat clipuri anterioare, cam mari după părerea mea; nu ştiu cît mai rezistă banda pînă să cadă iar la 15kB/s, aşa că acum zic pas. 😳

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.