Plăsmuirile mele – pachet cu 20 de bucăţi (diferite)

clic mai sus ca s-ajungeţi pe site-ul editurii

Lansarea va avea loc la Focşani. Într-o sâmbătă, probabil pe 10 noiembrie. Încă nu ştiu unde. Am aflat doar că la bibliotecă nu se poate; sâmbăta e închisă.

Nu se lansează doar cartea mea. Mai sunt încă trei: asta, şi asta, şi asta. (Pentru a treia încă n-am link. Îl adaug imediat ce va apărea pe site-ul Pavcon. Dacă vă interesează, mai treceţi pe-aici. 🙂 )


COMPLETARE:

A treia carte o s-apară mai târziu. Afişul lansării e aici.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în reblog. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Plăsmuirile mele – pachet cu 20 de bucăţi (diferite)

  1. Cudi zice:

    Vero, sunt mândră pentru simplul fapt că te cunosc virtual. Felicitări!

    Apreciat de 1 persoană

  2. vienela zice:

    Aveam nevoie ca de aer de ceva scris de tine. Pe unele deja le stiu, am impresia, insa nu ma deranjeaza cu nimic. Astept cu nerabdare ziua in care vei termina si povestea de care sunt indragostita. Pana atunci, multumesc pentru noua carte! Tocmai am comandat-o. 🙂 ❤

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Îţi mulţumesc şi eu pentru comandă. ❤ S-ar putea să fii prima care-a comandat cartea. 🙂
      Şi s-ar putea într-adevăr să ştii multe dintre poveştile din carte; sunt vechi şi le-am pus pe diverse bloguri.
      O să mai apară, tot la editura asta, încă o carte cu poveşti vechi de-ale mele. Cred că peste vreo 2-3 luni.
      Şi am de gând să m-apuc de povestea de care eşti îndrăgostită. Poate imediat ce ajung la zi cu traducerile (mai am doar una întârziată).

      Apreciat de 1 persoană

  3. Da, ne repezim pe carte ca vulturii, ca doar toata lumea te-a batut la cap sa mai publici… De-abia astept sa o tin in mana! Si da, cum zicea cineva mai sus, cred ca le-am impuiat capul colegilor, la serviciu, ca „am vorbe” cu tine in online. Daca ai sughitat fara motiv de vreo cateva ori, sa stii ca de la mine ti se trage. Dar stai linistita, ca nu sunt in stare sa deochi pe nimeni! Sa fie cu mult spor cartea! Adica sa faca pui…

    Apreciat de 1 persoană

  4. Pingback: Iubesc viața – Iubesc Viaţa

  5. alma nahe zice:

    10 noiembrie, s-a notat! Aşa ne mai vedem şi noi!

    Apreciat de 1 persoană

  6. Zina zice:

    Felicitări, dragă Vero, și mult succes la lansare!

    Apreciat de 1 persoană

  7. A thorn in your side zice:

    Of, am ratat lansarea. Felicitările merg însă şi mai tîrziu (mai bine decît niciodată, cică). Aşadar: felicitările mele pentru lansare şi la mai multe! 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.