De sezon

 Grişka ar vrea să vă povestească, într-un stil amuzant, dar fără gogoşi în compoziţie, că, după cum se vede pe geam cu ochiul liber, anul ăsta, în înţelepciunea ei, neaua fragedă, minunea alb-strălucitoare a iernii, încă nu şi-a asumat cu pasiune greaua responsabilitate a depunerii temeinice – în strat de cel puţin un metru – pe pavajul ştirb şi pe spaţiile verzi jumulite din urbea noastră, că bieţilor copaci nu le-a dăruit nici măcar niscai coroniţe anemice, că sărmanele acoperişuri sunt golaşe…

Numai că muzele lui sunt aşa-numiţi magi ai somnului pisicesc, necunoscuţi nouă ăstora, bipezii fără coadă. De aceea se află momentan în compania lor…

somn

… şi vă sfătuieşte să nu staţi aici, holbându-vă la el cu deşarta speranţă c-o să-i întrezăriţi şi pe ei, ci să daţi o raită prin tabelele lui Eddie.

Sau, dacă vreţi să vă simţiţi mai aproape de pol – de polul iubirii! – puteţi contempla poza de mai jos, pe care v-am adus-o tocmai de pe feisbuc.

alba-neagra

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De sezon

  1. Vienela zice:

    Sunt mai frumoase blocurile pe la voi, dar zapada noastra parca e mai alba. Ori o vedem asa din cauza fumului care iese de la combinate, rafinarii si diverse fabrici? :)))
    Pe cand o poveste despre magii somnului pisicesc?

    Apreciat de 1 persoană

  2. vavaly zice:

    nici macar pe geam nu m am uitat prea mult la zapada asta. desi am copaci si i frumos. as sta si eu precum pisica noastra, doar pe langa calorifer. sa fie cald si bine!

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      La voi e zăpadă mai mare, după cum am înţeles eu. Aici nu prea e. Dar frig este. Şi Grişka al nostru caută cele mai călduroase locuri din casă. 🙂 Patul pe care e pozat e foarte aproape de calorifer.

      Apreciază

  3. Pingback: Cere şi ţi se va da | VERONICISME

  4. Îz dai seama cât a muncit stăpânul lor să le aranjeze așa?

    Apreciază

  5. Vero zice:

    Îmi dau. Chiar m-am întrebat dacă poza n-o fi cumva trucată. 🙂

    Apreciază

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.