Statornica nestatornicie (cu o duzină de cuvinte impuse)

Ianuarie, Februarie, Martie, Aprilie, La Mai, Iunie, Iulie, August, Septembrie, Octombrie, Noiembrie, Decembrie… Douăsprezece surori magnifice, veşnic tinere, aceleaşi în fiecare An, dăruindu-i-se pe de-a-ntregul fiecăruia dintre ei, poate amintindu-şi de cel dinainte, poate visând la cel de după… Sau poate strigând doar, la fiecare dintre revenirile lor pe scena timpului: Anul a murit, trăiască Anul!

Lista celor care au mai amalgamat, azi, într-un fel sau altul, în chip de cuvinte impuse, numele celor 12 luni ale anului: psi, cita, tiberiu, scorpio, rokssana, dictaturajustiţiei, sara
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

23 de răspunsuri la Statornica nestatornicie (cu o duzină de cuvinte impuse)

  1. Cita zice:

    Anul trece, altul vine si mereu speram sa fie mai bine!
    Imi place ca esti eficienta si concisa! Eu visez la asta! 🙂

    Apreciază

  2. psi zice:

    da, vero, trăiască anul cel nou. şi să ne aducă multă bucurie. 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: psi-words » duzina de cuvinte- cald

  4. Pingback: Duzina de cuvinte-Ciclul vietii « Cataratorii

  5. Si uite-asa ,ne mai albeste cate-un floc..Da, nu se pune..merem inainte… :))

    Apreciază

  6. Pingback: duzina de cuvinte -16 – planuri « Rokssana's Blog

  7. Pingback: Prima mea duzină de cuvinte din acest an, « Tiberiuorasanu's Blog

  8. Mélanie zice:

    Bonne année & bonne santé, Véro! 🙂 A big hug to Grishka… Cats & humans love hugs… 🙂
    Mai vorbim „dincolo” asap… 😉

    Apreciază

  9. rokssana zice:

    tie-ti iese mereu….si-nca ce frumos 🙂

    Apreciază

  10. Pingback: DUZINA DE CUVINTE Un nou început « Dictatura justitiei

  11. Deșteapto, ai scos-o iar la capăt !
    Parcă la fel ne-ai făcut și în decembrie, sau mă înșel eu ?
    La Mulți Ani ! Succes în munca ta !
    PS Dar, să ai mai mult timp, vezi egoismul din mine, ca să ne mai delectezi cu poveștile tale !

    Apreciază

    • Vero zice:

      În decembrie m-am ostenit ceva mai mult, am pus şi poze – cu copertele cărţilor pe care le-am tradus 🙂
      Timp nu ştiu cât o să am, dar puteţi citi poveşti de-ale mele aici – oricând aveţi voi timp (şi chef).
      La mulţi ani şi mult succes – să impui în şcoală dictatura ştiinţei şi a învăţăturii! 🙂

      Apreciază

  12. Pingback: Cutia cu Maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte – Un an cu tine

  13. Landon Thorndike Carsuteldo zice:

    Cand suntem mici ne gandim la bine ne va fi cand vom ajunge mari si speram sa se intample cat mai repede.

    Apreciază

Lasă un răspuns

