Cuvinte din trecut transferate

Fiindcă tot mi-am făcut o căruţă de bloguri, nu vreau să postez de două ori acelaşi lucru pe acelaşi blog. Din acest motiv, abonaţii şi cititorii mai noi ai veronicismelor sunt invitaţi astăzi (şi în următoarele câteva săptămâni) să citească pe Link-Ping cele opt episoade ale unei povestiri (pe care alţii le-au citit aici la începutul anului 2010), acum incluse în jocul cuvintelor din trecut.

Modificare (11 mai 2012):
Povestea nu se mai poate citi pe blogul Link-Ping, fiindcă între timp a fost inclusă în volumul „Floarea de Loldilal„.

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cuvinte din trecut transferate

  1. Să mergem şi să cercetăm… 🙂

    Apreciază

  2. Pingback: Liviu Ciulei « Mirela Pete. Blog

  3. psi zice:

    ai putea să renunţi la unele bloguri. 😉 sau nu! eu te găsesc şi te citesc cu drag…

    Apreciază

  4. Zina zice:

    Ok, ok, am fost, am citit ! Frumos !

    Apreciază

  5. Pingback: Funny Romania! « Gabriela Elena

  6. Tu scrii totdeauna bine și frumos. Nu contează pe ce blog.

    Apreciază

  7. Pingback: First Words « Gabriela Elena

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.