Joc cu 12 cuvinte (fiindcă nu mă pot abţine) – Uneori

Uneori mă simt arzând ca o flacără, singură şi străină, realitatea are un contur de o cu totul altă formă, cuprinzând alţi oameni şi alte lucruri, fără nimic comun cu lumea pe care-o am în memorie, făurari nebuni s-au strâns mănunchi să zămislească arcade însângerate, totul e nelinişte şi cenuşă

Cuvintele impuse: arcade, faurari, însângerate, straina, cenusa, memorie, manunchi, contur, neliniste, lucruri, flacara, forma
S-au jucat cu aceeaşi duzină de cuvinte: psi,  redskymarinaabisurigrig, tiberiu, altcersenin, scorpio, cita, rokssana, ganguritu, gina, virus, valentina,  carmensima, cristian, sara, dictaturajustiţiei, dagatha, anaid
Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor (şi mai rentabil) să traduc ce-au scris alţii! :))
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

50 de răspunsuri la Joc cu 12 cuvinte (fiindcă nu mă pot abţine) – Uneori

  1. Pingback: psi-words » duzina de cuvinte- o întâmplare

  2. psi zice:

    ce-mi place că nu te poţi abţine! 😀 aşa e vero pe care o ştiu!

    Apreciază

  3. Pingback: duzina de cuvinte PARFUMUL AMINTIRILOR « ECLIPSA DE MARTE

  4. Oliviu Craznic zice:

    🙂 most cool 🙂

    Apreciază

  5. Pingback: Duzina de cuvinte « Tiberiuorasanu's Blog

  6. ganguritu zice:

    Doamne ce matinale sunteti 😀 si eu care credeam ca ajung prea dimineata, dar voi adormiti cu dimineata in suflet 😀
    Cred ca voi incerca si eu o proza scurta, ca de mai mult nu am cuvinte alese si inspiratie 😀
    Imi place mult cum ai exprimat ideea, frumos si condensat 😀 ..esenta 😀

    Apreciază

  7. Pingback: duzina de cuvinte – 8 – mi-ar placea… « Rokssana's Blog

  8. rokssana zice:

    ce mult ai spus in cateva cuvinte…. 🙂

    Apreciază

  9. Pingback: Duzina de cuvinte- Ghioaga 2 « Cataratorii

  10. Altcersenin zice:

    toate 12, intr-o singura fraza si asa frumos – intr-adevar… esenta!

    Apreciază

  11. cita zice:

    Super! Mie imi lipseste aceasta conciziune! bravo!

    Apreciază

  12. Vero zice:

    Ganguritu, Rokssana, Altcersenin, Cita – Mă bucur că v-a plăcut şi vă mulţumesc fiindcă mi-aţi spus că v-a plăcut 🙂

    Apreciază

  13. Pingback: Supravietuire improbabila « Abisuri

  14. scorpio72 zice:

    🙂 Exact..spus scurt si concis..nici nu trebuie mai mult!

    Apreciază

  15. Pingback: Duzina de cuvinte – Zbucium « Marina Rasnoveanu

  16. Marina R. zice:

    Scurt, dar intens! Frumos!

    Apreciază

  17. Pingback: Duzina de cuvinte: Prințul « My virtual Outback

  18. redsky2010 zice:

    daca te simti doar uneori asa e bine…dar sa nu te obisnuiesti asa. ok? 🙂

    Apreciază

  19. Pingback: Duzina de cuvinte: Mistere… | Redsky2010's Blog

  20. Pingback: cutia cu maimute » Blog Archive » Duzina de cuvinte – Dansez cu-un faurar de inimi

  21. Pingback: DUZINA DE CUVINTE « Dictatura justitiei

  22. Pingback: Duzina de cuvinte (12) – Ziua a șaptea « BLOG D'AGATHA

  23. Ar trebui să intri în Cartea Recordurilor !

    Apreciază

  24. dagatha zice:

    ceea ce înseamnă că nu trebuie neapărat să te abții 😆

    Apreciază

  25. Valentina zice:

    Foarte frumos… Aveti darul de a lega cuvintele in atat de putine randuri… 🙂

    Apreciază

  26. dumitruichim zice:

    Ce interesant!
    d.ichim
    kitchener, ontario

    Apreciază

  27. Pingback: De dragoste | Mustăţi lungi, gheare lungi

  28. Pingback: De la naftalină | ropot de secunde...

Lasă un răspuns

