Ce-am mai blogărit – 2

blogurile mele - în chenarul galben

N-am mai completat cam de mulţişor rubrica asta şi, între noi fie vorba, n-am nici timp, nici chef s-o fac. Ba chiar o să renunţ la ea – cel puţin pe moment

Dacă e cineva interesat de celelalte bloguri ale mele – ei bine, sunt înşiruite toate,  frumuşel, colea, în dreapta sus. Prin urmare, clic pe ceea ce vă tentează (dacă vă tentează ceva) şi lectură plăcută! (În fine, sper c-o să vă placă :P)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de pe blogurile mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ce-am mai blogărit – 2

  1. Mirela zice:

    Ne bucuram ca mami ti-a trecut ziua de nastere in carnetel. Am inteles ca in 15 mai, adica a fost…LA MULTI ANI!
    Si am mai inteles ca petrecerea va fi in 15 iulie, cand ai fost adoptat, asa ca , distractie pe cinste, abia asteptam! Miau pupici de la Serafina! 😛

    Apreciază

    • Griska zice:

      Miaulţumesc pentru urări. Cred c-au ajuns din greşeală aici, pe blogul lui Vero, dar important e că le-am găsit 🙂
      Pe 15 iulie vă aştept la petrecerea de pe blogul meu! Până atunci, pupici pisiceşti pentru toată lumea, dar mai ales pentru frumoasa Serafina! 🙂

      Apreciază

  2. Pingback: Dezertor de serviciu « Teo Negură

  3. Iasi zice:

    Buna
    Numele meu este Constantin Iacob si as dori sa facem un schimb de linkuri – 3 way link exchange – in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://anunturi-iasi.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    Apreciază

    • Vero zice:

      Domnule Constantin Iacob, dacă v-aţi fi uitat cu puţin mai multă atenţie la acest blog pe care vreţi să-l băgaţi într-un „3 way link exchange”, aţi fi văzut că are o pagină intitulată, într-un jargon româno- englez pe care nu mă îndoiesc că îl înţelegeţi foarte bine, „Fără link exchange„! :mrgreen:

      Apreciază

  4. Pingback: Lumea Coca-Cola « Gabriela Elena

  5. Pingback: “Zilele Clujului” se termină cu…începerea Festivalului Internațional de Film Transilvania, TIFF! « Clipe de Cluj

  6. Pingback: După melci « Ioan Usca

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.