Vraja lipicioasă (al optulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Da ce-ai, babă Gherghină, ce te uiţi aşa la mine, cu aeru’ ăsta hamletian? Na, că iar mi-a venit pe limbă un cuvânt de nu-l ştii tu! Şi poate nici nu e cuvântu’ potrivit, că de fapt arăţi de parc-ai avea ditamai morcovul în tuhăs – vârât cu frunze cu tot!
… Cum?
… Crezi că nu e posibil să intrăm în casă?
… Fiindcă acolo e soacră-ta?! Păi soacră-ta e moartă, fă, a crăpat – ăhăăă! – acu’ nu-ş câţi ani, în ultimu’ bombardament din Bucureşti, când s-a dus să vândă pepeni!
…A fost moartă, da nu mai e?!
… Ai înviat-o tu, în imensa ta prostie?! Şi ai făcut o vrajă lipicioasă?! Adic-au înviat toate soacrele de nu s-au avut bine cu ginerele ori cu nora? Şi s-au lipit de ele alţi morţi din cimitir? Fiecare şi-a-ntins plasa şi-a cules câte unşpe vecini putregăiţi? Ăsta e tristu’ adevăr?! De-aia am ajuns minoritar la mine-n casă – de-aia mi-au venit plocon preacinstiţii zombi, doişpe cu tot cu soacră-mea, de-aia au dat buzna peste mine şi peste ăştia cinci nepurcei ai mei?
… Auzi, da parcă nu ştiai ce-s ăia zombi? Ha?
… A, numa nu ştiai c-aşa le zice!!!… Şi nu-s adversarii noştri?! Auzi, io cred că tu nu ştii nici ce e aia adversar! Da nu mai stau să-ţi explic, nu mai pierd vremea ca un incompetent, mă duc peste deal, la baba Marghioala lu’ Făsui, că aia cică e vrăjitoare mai bună decât tine, e de renume internaţional!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: adevar, bombardament, posibil, imensa, minoritar, lipicioasa, adversarii, incompetent, morcovul, international, plasa, hamletian
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: papagigli, psipsina, virusverbalis

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Vraja lipicioasă (al optulea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Pingback: duzina de cuvinte- o stea « psipsina

  2. psipsina zice:

    ioooi, vero, cât te-am aşteptat! îi ador pe zombi ăştia!!!
    oare baba marghioala lu făsui ar putea să ne spună scorul meciului pă desară?

    Apreciază

  3. papagigli zice:

    Eu sper ca zombii aia sa fie bosnieci, ca romanii au tot fost pina acum. Iar soacra aia de arbitru, ar face bine sa nu fie chiar zombi, si sa mai tina si cu ginerii latini, ca zau le-ar prinde bine o… fluier de ajutor. 😉

    Apreciază

  4. Ma bine dispun, cand citesc zombii tai…Iar tu ,Vero, ai harul povestirii..De numele alese, numai vorbesc… :)) ps/Textele de jos, le-am ratat sa le citesc la timpu lor, ca n-am stiut pa unde-s…

    Apreciază

  5. CARMEN zice:

    adorabila poveste, abia astept continuarea 🙂

    Apreciază

  6. Pingback: Am nevoie să aud ceea ce inima ta spune despre mine « Gabriela Elena

  7. Pingback: Poveste de vis (28) « Teo Negură

  8. Pingback: DEXIGN. Prodecho: logo și stationery « Mirela Pete. Blog

  9. Pingback: duzina de cuvinte- o stea | psi-words

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.