Dedublare

– de la naftalină, pentru jocul de pe blogul lui Carmen:

Un soare, doi sori (în colaje)

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în amintiri, de pe blogurile mele, de-ale mele, reblog și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Dedublare

  1. CARMEN zice:

    atat de frumoase sunt fotografiile tale, Vero draga, ca poti sa le scoti la imprimanta si sa le folosești ca vedere poștală.

    saptamana viitoare,joi, este solstițiul de vară , sa avem noroc de o vara superba, asa ca fotografiile tale 😍

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    Daca am tipari imagini, ar fi preferabil cumpararii de felicitari!
    Arata atat de incandescente! Parca este un foc acolo!

    Toate cele bune, draga Vero. Eu de pe tel. nu pot comenta la voi.
    Asa ca ne vom mai auzi peste cateva jocuri! 😀
    ❤️😘

    Apreciat de 1 persoană

    • Vero zice:

      Nu ştiu cum e cu comentariile de pe telefon. Pentru că stau foarte mult timp cu nasu-n laptop. 😀

      Zile frumoase, dragă Suzana, şi să ne reauzim cu bine! ❤️😘

      Apreciat de 1 persoană

      • Suzana zice:

        Mai am doua zile de blogarit… Pe WP nu pot comenta de pe tel. Acolo sunt legata de alt mail. Si oricum e destul de slab si nu face fata.
        Avem in piata o tiparnita color, cu 1 leu formatul A4. E o varianta posibila.
        Duminica placuta, draga Vero! ❤️😘

        Apreciat de 1 persoană

        • Vero zice:

          Există şi aici tiparniţe din astea, dar eu am poze cu sutele. Cine stă să le sorteze, să le aleagă pe cele mai frumoase?
          Ca să nu mai zic că acum nu se mai poată vederile, se trimit felicitări şi mesaje online. Trimit poza pe mail, pe whatsapp, pe messenger… Şi destinatarul, dacă vrea, poate s-o scoată la imprimantă. 🙂

          Duminică pe placul tău, dragă Suzana! ❤️😘

          Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.