Toamnă gri

 – pentru miercurea fără cuvinte

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Toamnă gri

  1. Zina zice:

    ”Cri, cri, cri, toamnă gri
    Nu credeam c-o să mai vii…”
    Frumoase fotografii!

    Happy WW, dragă Vero! ♥

    Apreciat de 1 persoană

  2. Suzana zice:

    Mie aceasta culoare mi-a placut intotdeauna. Si nu am interpreta-o ca trista. Daca o privesc prin prisma culorilor, poate fi ‘asortata’ aproape cu orice. Frumos cerul si drumurile. Iar prima imagine cu un copac ciufulit – eu asa il vad- imi place la nebunie!
    Multumesc mult, draga Vero!
    Happy WW si sa nu uitam ca deasupra norilor este totusi soarele. Fara aceasta idee in cap, simt ca ma sufoc! ❤

    Apreciat de 2 persoane

  3. Zina zice:

    Mi-am permis să împrumut o fotografie de la tine și să o postez aici https://povestiripescurt.blogspot.com/2021/12/de-la-altii-mfc-ww-from-others.html, cu linkul de rigoare, desigur. Mulțumesc mult!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.