Aniversare şi simetrie

Despre mătuşa mea (prin alianţă), singura care mi-a mai rămas „pe pământ, nu în gând” şi care s-a născut acum exact 96 de ani, de la Kiki cetire:

 

În dreapta suntem toate trei, eu, ea şi Kiki.

Relaţia mea de rudenie cu ele e, ca să zic aşa, simetrică: eu sunt fiica fratelui soţului Galiei, Kiki e fiica fratelui soţului meu. 🙂

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în de-ale mele și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Aniversare şi simetrie

  1. Cudi zice:

    Wow, 96 de ani? Mulți înainte, cu sănătate și bucurii!

    Apreciat de 1 persoană

  2. Zina zice:

    A fost frumoasă și a păstrat trăsăturile. Am înțeles că nu sunteți rude de sânge, totuși semănați, nu?

    Apreciat de 1 persoană

  3. Ce ochi plini de mister și visare are, mătusa! La bătrânețe, parcă s-au umplut de scepticism. Sau e doar poza de vină?

    Apreciat de 1 persoană

  4. A thorn in your side zice:

    O, tempora! Cît de mult se schimbă omul într-un veac de existenţă. Da, scepticismul pîndeşte mereu după colţ şi negreşit te înhaţă mai devreme sau mai tîrziu.
    Complicate rudeniile astea, nu m-am priceput niciodată. Poate de-aia am fost mereu izolat de familie. Sau, cine ştie…
    Mnoh, la mulţi ani mătuşii (dacă se mai aplică). 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.