Duzina de cuvinte – Dor

Azi am aici un început de poveste… sau poate e sfârşitul ei… sau poate chiar povestea în sine…
(Poveşti – sau poezii – mai au şi alţii – mergeţi la psi, apoi cotrobăiţi şi prin tabelul ei)

Te simt ori de câte ori mă smulg din gânduri contrare: mi te scurgi întreg prin vene, ca un sărut gravat pe aripi de fluture. Apoi pluteşti pe undele zbuciumate dintr-o cameră – auricul? ventricul? – a  inimii mele, o lebădă neagră pe ale cărei aripi am scris, cu cretă albă, cuvinte ce se doresc molipsitoare: mi-e dor de vremea când secai atât de lesne mările dintre noi doi!

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în despre lume şi viaţă :P, elucubraţii și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Duzina de cuvinte – Dor

  1. Pingback: Duzina de cuvinte – iubire « Tiberiuorasanu's Blog

  2. psi zice:

    m-ai amuţit… ” mi-e dor de vremea când secai atât de lesne mările” este… perfectă! am s-o fur, jur că am să fur perla asta! 😀

    Apreciază

  3. Pingback: hors d’oeuvres « Almanahe

  4. Şi eu la fel, sau chiar mai mută decât psi! Şi tot pe mările acelea ce se vor secate am rămas prizonieră. Felicitări!

    Apreciază

  5. Pingback: duzina de cuvinte “noi doi” « ECLIPSA DE MARTE

  6. Altcersenin zice:

    m-a cucerit si pe mine acesta metafora- zau!, dar ce pot sa mai spun acum, ca mi-a luat-o psi si Carmen inainte inainainte!… 🙂

    Apreciază

  7. Pingback: Duzina de cuvinte-Indarjire « Cataratorii

  8. Altcersenin zice:

    si inca un cuvintel aparut nustiu de unde, probabil de la extraterestri 😀

    Apreciază

  9. almanahe zice:

    Fă măcar să plouă, că dorul seacă, Vero!

    Apreciază

  10. simonikr zice:

    Frumos inceputul de poveste! „mi-e dor de vremea când secai atât de lesne mările dintre noi doi!”…

    Apreciază

  11. Vanessa zice:

    off, off, ce face si dorul asta din noi :))…mi.a placut mult, felicitari 🙂

    Apreciază

  12. ” mi-e dor de vremea când secai atât de lesne mările dintre noi doi! ”
    Ce vremuri ! C\nd au trecut ?

    Apreciază

  13. Pingback: Duzina de cuvinte Marile iubiri ? « Dictatura justitiei

  14. Pingback: De Dragobete – Un soi de colaj cu dragoste | IUBIRI ÎNGHESUITE

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.