Mesajul imprimantei (al douăzecilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

Prâsleo, să fiu al naibii! Ia te uită! Din imprimantă iese o hârtie, şi pe hârtie scrie ceva! Trebuie s-o citesc!
Gata, am înhăţat-o! Ia să vedem care-i mesajul:
„La început, când te-ai însurat cu fata mea, cu mezina mea delicată ca un puf de păpădie, am sperat c-o să găsesc în tine un prieten. Dar te-ai purtat atât de urât încât am devenit misandră peste noapte! Distrugi tot ce atingi! În urma ta e vai şi-amar, se scutură toate florile de cais, cele de iasomie capătă miros de litieră abia stropită de pisică şi smirna duhneşte a scârnă!! Firavul scrânciob al viselor se smulge din solul nisipos, tubulatura orgii se înfundă…”
Ei, hai, coană mare, acu, când eşti zombioaică şi imprimantă, baţi câmpii mai rău ca oricând! Păi spune şi tu, Prâsleo, merit eu să mi se vorbească aşa?!

Citiţi aici episoadele precedente.

Cuvintele impuse: prieten, început, litiera, papadie, cais, iasomie, nisipos, amar, scranciob, tubulatura, misandra, smirna
Au apelat la aceeaşi duzină de cuvinte: psipsina, BlueRiver, papagigli, scorpio72, virusverbalis, Valentina, motanul Alberto, ALTCERSENIN, lotusull, Agatha, redsky2010

Despre Vero

Îmi place să scriu, dar e mai uşor şi mai rentabil să traduc ce-au scris alţii.
Acest articol a fost publicat în elucubraţii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Mesajul imprimantei (al douăzecilea episod din elucubraţia cu 12 zombi şi 12 cuvinte impuse)

  1. Scrisoarea asta-i buna de model..Cine stie.. :))

    Apreciază

  2. BlueRiver zice:

    vero, pot sa te iau acasa sa-mi spui povesti seara, inaite de culcare?… da musai sa te joci cu mana in parul meu 🙂

    Apreciază

  3. Pingback: Carmen Sima | Blog » duzina de cuvinte – dor

  4. psipsina zice:

    clar, nu meriţi să ţi se vorbească aşa. vorba lui virusache, aş sta să te ascult, să te citesc ore în şir… 😳

    Apreciază

  5. Pingback: duzina de cuvinte- asemănări « psipsina

  6. Vero zice:

    Mă bucur şi…. mă faci să roşesc 😳

    Apreciază

  7. Pingback: Duzina de cuvinte-Jegarel « Cataratorii

  8. Pingback: Dansând pentru viaţă! « Gabriela Elena

  9. dagatha zice:

    😆
    Da chiar, oare ce l-o fi apucat pe autorul scrisorii? Și nu te gândești să dai totuși un răspuns pe măsură? 😆

    Apreciază

  10. Valentina zice:

    Foarte frumoasă elucubraţia! Am citit şi restul episoadelor 😀

    Apreciază

  11. Pingback: Duzina de cuvinte- Perechea ideală « BLOG D'AGATHA

  12. Pingback: Duzina de cuvinte – Învăţăm, învăţăm « Alberto

  13. redsky2010 zice:

    bravo, vero, nu lasa afurisita de soacra sa invinga! uite ce cuvinte spurcate scoate din ea 😀

    Apreciază

  14. Pingback: Duzina de cuvinte | Redsky2010's Blog

  15. Pingback: duzina de cuvinte- asemănări | psi-words

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.